کد خبر: 814158
تعداد نظرات: ۳۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
رئیس جمهور در قزوین:
رئیس جمهور گفت: در شرایط بسیار سخت یک سال گذشته که قیمت نفت از 120 دلار به 40 دلار کاهش یافت، کشور بی‌دغدغه اداره شد. چرا شکر نعمت نمی‌کنید؟

حجت‌الاسلام حسن روحانی هم‌اکنون در سخنرانی عمومی با مردم قزوین که در محل ورزشگاه 10 هزار نفری شهید رجایی قزوین در حال برگزاری است، اظهار کرد: سفر به شهر زیبای قزوین با مهر و میهمان‌نوازی مردم سرافراز این استان برای کاروان تدبیر و امید امروز افتخاری بزرگ است.

وی بیان کرد: این تعداد جوان بانشاط که امروز در ورزشگاه حضور یافته‌اند و همچنین مردم سرافراز در خیابان‌های این شهر نمونه‌ای از میهمان‌نوازی مردم دلاور استان قزوین است. 

وی تصریح کرد: قزوین شهر علما، بزرگان و امیران و سرداران شهید است که در بین شهرهای دیگر کشور همچون ستاره‌ای می‌درخشد.

رئیس جمهور با اشاره به جایگاه شهید رجایی یادآور شد: این شهید بزرگوار اسطوره مقاومت، صبر و ایستادگی است که همواره افتخار می‌کرد به عنوان فرزند ملت، بار سنگینی را به دوش می‌کشد.

روحانی قزوین را پایتخت خوشنویسی عنوان و یادآور شد: پاسداران زبان فارسی در این استان همچون ستاره‌ای درخشیده و موجب افتخار این خطه هستند. 

وی با ذکر خاطره‌ای از شهید رجایی در زمستان سال 57، عنوان کرد: شبی که همه بزرگان کشور در نخست‌وزیری در نزد شهید بهشتی جلسه داشتند و مرحوم رجایی نیز در آن جلسه حضور داشت، برای تکمیل کارها پشت میز نشسته و ما نیز روی زمین نشسته و مشغول بحث بودیم که شهید رجایی نیمه‌های شب پشت میز خوابش برده بود و این نشان از تلاش ایشان داشت که یکی از همراهان عنوان کرد ایشان 48 ساعت است که نخوابیده است. 

رئیس جمهور ادامه داد: شهید رجایی در سخت‌ترین شرایط با از خودگذشتگی و تلاش توانست بسیاری از بحران‌ها را پشت سر بگذارد.

روحانی در ادامه به شهید بابایی اشاره و عنوان کرد: خاطرات بسیار زیادی از آن شهید بزرگوار به خاطر مانده است که ایشان نیز از شخصیت‌های برجسته و بزرگی است که برای بیان خاطرات بزرگ ایشان احتیاج به فرصت بیشتری است. 

وی ضمن اشاره به تجاوز رژیم بعث عراق به مرزهای کشورمان در سال‌های آغازین جنگ تحمیلی، عنوان کرد: شهید بابایی در همان ابتدا با پرواز 140 جنگنده و حمله به داخل خاک عراق در کمتر از 24 ساعت بزرگ‌ترین پاسخ را به دشمنان داد، به طوری که سراسر عراق را به لرزه در آورد.

رئیس جمهور رشادت‌های این غیورمردان، سرداران و امیران شهید را بزرگ‌ترین پاسخ به دشمنان عنوان کرد که بدانند سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی و همچنین مردم و عشایر در هر شرایطی در برابر حمله دشمنان ایستادگی کرده و عظمت ملت ایران را در تاریخ به ثبت می‌رساند.

روحانی تصریح کرد: امروز باید از دوران دفاع مقدس درس بیاموزیم، چراکه دفاع مقدس در راستای وحدت، ایثار و انگیزه‌های دینی در برابر جهانیان به وجود آمده و این ملت بزرگ ایران توانستند پیروز میدان نبرد شوند.

وی دودستگی، اختلاف و شکاف را مایه شکست عنوان و با اشاره به دوران دفاع مقدس، یادآور شد: اگر در آن دوران هم این دودستگی ایجاد شده و تنها مردم شعار می‌دادند بی‌تردید نه تنها پیروزی همراه نبود بلکه امروز شکست را به خود می‌دیدیم.

رئیس جمهور با طرح این سؤال که اگر ایستادگی و وحدت و مقاومت مردم نبود این دستاوردها به دست می‌آمد یا خیر، تأکید کرد: امروز راه پیشرفت برای ملت ایران در سایه وحدت، انسجام و برابری برای حفظ وحدت ملی است.

وی افزود: در اینجا به مردم استان قزوین اعلام می‌کنم که من می‌خواهم نمونه‌ای از آثار وحدت، ایثار و فداکاری شما مردم و همچنین نمونه‌ای از فرمان‌برداری از رهبری انقلاب را به شما برسانم، چراکه سه سال قبل هر کس به سازمان ملل و به اجتماعات جهانی می‌رفت شاهد وحدت غرب و شرق و مزدوران آنها بود تا علیه ملت بزرگ ایران اتهام بزنند.

روحانی ادامه داد: در همه سخنرانی‌ها جلسات و همچنین نشست‌ها لحن آنها، لحن نصیحت‌آمیزی بود که چرا در امور ملت‌ها دخالت می‌کنید، سلاح کشتار جمعی تولید می‌کنید و چرا جهان را تهدید می‌کنید که ابزار این گونه اتهامات ناروا و بی‌اساس نیز در دست آنها بود. 

رئیس جمهور گفت: امسال در تمامی نشست‌های جهانی که من موفق به حضور در آنها شدم و با 22 نفر از رهبران جهان ملاقات داشتم نخستین سخن تبریک به ملت ایران برای موفقیت در برابر قدرت‌های جهان برای حفظ قدرت ملی ایران عزیز بود.

وی عنوان کرد: کشورهای غیرمتعهد به ما اعلام می‌کردند که پیروزی ایران تنها دفاع از حقوق ملت ایران نبوده بلکه دفاع از حقوق به اصطلاح جهان در حال توسعه بوده است. 

روحانی ادامه داد: ما در مذاکرات هسته‌ای به جهانیان گفتیم شما نمی‌توانید فناوری‌های پیشرفته را در چند کشور منحصر کنید و نمی‌توانید به ملت‌های در حال پیشرفت جهان بگویید که نباید در فناوری‌های پیشرفته وارد شوید و ما نه تنها از حقوق ملت ایران فقط دفاع نکرده‌ایم بلکه از حقوق همه ملت‌های آزاده جهان حمایت کرده و این بزرگ‌ترین پیام غیرمتعهدها به ملت ایران بود. 

رئیس جمهور اضافه کرد: امسال اگر در سازمان ملل حمله‌ای وجود داشت حمله به افرادی بود که نمی‌خواهند از فرصت برجام به خوبی برداشت کنند و سخن‌های تند کسانی را هدف گرفته بود که تجاوزگر به مردم مظلوم یمن بوده و ملت‌های مظلوم را بمباران می‌کنند.

وی با خطاب قرار دادن مردم در ادامه صحبت‌هایش در خصوص دستاوردهای برجام، عنوان کرد: شما مردم غیور، دید ملت‌ها را نسبت به خود عوض کرده و نگاه‌ها را تغییر دادید و امروز دولت اگر هر پیشرفتی داشته است در سایه حمایت ملت و هدایت مقام معظم رهبری بوده است. 

روحانی مردم را پیروز واقعی این عرصه عنوان و یادآور شد: امروز  ایران به عنوان سد نهایی در برابر تروریست در منطقه و جهان ایستاده است و دیگر به پایان رسیده است آن روزهایی که ایران را به حمایت از تروریست متهم می‌کردند و اتهامات دیگری همچون ساخت بمب هسته‌ای را به ملت ایران برچسب می‌زدند چراکه امروز ماهیت اصلی ملت ایران برای جهانیان مشخص شده است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز نه تنها سخن از برچسب و تهمت نیست بلکه صحبت از چگونگی حضور در ایران برای سرمایه‌گذاری است و ملت ایران توانسته چهره واقعی خود را به جهانیان نشان دهد.

وی در ادامه با ذکر این نکته که تمام کشورهای تولیدکننده نفت به خاطر افت شدید قیمت نفت در یک سال و چند ماه گذشته دچار مشکلات عظیمی شدند، عنوان کرد: در سفر اخیر متوجه مشکلات کشورهای مختلف صادرکننده نفت و تورم نزدیک 500 درصدی در ونزوئلا بودیم. 

روحانی با اشاره به مشکلات کشورهای تولیدکننده نفت، یادآور شد: عربستان سعودی به خاطر مشکلات ناشی از افت قیمت نفت و با وجود تولید 10 میلیون بشکه نفت حقوق کارمندهای خود را نیز کاهش داده است و سال گذشته یک‌صد میلیارد کسری بودجه داشته است. 

رئیس جمهور خطاب به بزرگان، روزنامه‌نگاران و صدا و سیما تصریح کرد: چرا واقعیت را به مردم نمی‌گویید، مردم بدانید در یک سالی که گذشت با افت قیمت نفت نه تنها ما از ذخیره برداشت نکردیم بلکه 20 درصد از درآمدمان را نیز به چرخه ملی وارد کردیم.

وی ادامه داد: ثبات بازار ایران در شرایط سختی که در سال‌های گذشته قیمت هر بشکه نفت از 120 به 40 دلار رسیده است موجب حیرت سران دیگر کشورهاست.

رئیس جمهور تصریح کرد: به رؤسا و مسؤولان دیگر کشورها گفته‌‌ایم که با وجود این شرایط سخت میلیاردها به ذخایر کشور اضافه کرده‌ایم و ما امروز گزارش از عملکرد دولت نمی‌دهیم بلکه گزارشی از مقاومت و ایستادگی مردم می‌دهیم. 

روحانی ضمن بیان این مطلب که باید همه امکانات را برای مردم فراهم کرد، خاطرنشان کرد: امروز در همه موارد شاهد رشد هستیم به طوری که سال گذشته در بحث تولید گندم به برکت فداکاری و مقاومت کشاورزان شاهد افزایش چشمگیر بوده است.

وی یادآور شد: با توجه به قول استاندار قزوین بیش از یک هزار واحد صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل قزوین تا پایان سال چرخ‌های حرکتشان به چرخش در می‌آید و امروز صادرات، صنعت و خدمات و اقتصاد ما نشان می‌دهد که امسال به همان رشد 5 درصدی که در پیام نوروزی اعلام کردیم تا پایان سال به همین رشد اقتصادی بالای 5 درصد خواهیم رسید.

رئیس جمهور خطاب به مردم ادامه داد: در سفر امروز به قزوین برای توسعه استان آنچه را که می‌توانستیم تصمیم‌گیری کرده و شرح آن را در شورای اداری استان تشریح خواهیم کرد.

روحانی ادامه داد: با وجود ظرفیت‌های دشت قزوین و حاصلخیز بودن آن اما شاهد کم‌آبی و مشکلاتی هستیم که ناشی از برداشت‌های غیرمجاز از منابع زیرزمینی است، امروز افت آب‌های زیرزمینی در قزوین می‌تواند برای همه ما یک هشدار باشد و اولین تصمیم دولت در این حوزه در خصوص رسیدگی به مشکلات آب است که باید در این خصوص آب را درست مصرف کنیم.

وی ادامه داد: باید از آب بهینه مصرف کرده و دولت نیز تا پایان سال 20 هزار زمین کشاورزی را با آبیاری نوین احیا خواهد کرد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در همه دوره‌های گذشته که آبیاری نوین در قزوین اجرا شده تنها در 20 هکتار از اراضی انجام شده است اما دولت 5 هزار هکتار را برای این موضوع در نظر گرفته که 20 هزار هکتار دیگر نیز برای آبیاری نوین افزوده می‌شود که نخستین تصمیم برای استان قزوین است.

روحانی ادامه داد: مشکلات دیگری در حوزه فاضلاب نیز وجود دارد که با طرح‌های دیگر به دنبال رفع مشکلات هستیم که از جمله آن برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدتی است که از جمله آن انتقال آب سد طالقان به قزوین است که فردا در جلسه شورای اداری مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم در خصوص این طرح صورت می‌گیرد.

وی دومین کار را در حوزه تصمیمات دولت برای قزوین مسأله راه و راه‌آهن عنوان و خاطرنشان کرد: مردم قزوین باید بتوانند به راحتی از طریق راه‌آهن به زنجان، تهران و رشت مسافرت کنند و یک راه‌آهن دوخطه برای ارتباط بین تهران و قزوین نیاز است که امیدواریم تا سال آینده این طرح نیز انجام شود که می‌تواند تصمیم خوب برای مردم باشد و تأثیر شگرف در زندگی آنها بگذارد.

رئیس جمهور ادامه داد: تا اوایل سال آینده پروژه‌ها تکمیل و با توجه به جایگاه استراتژیک قزوین این برنامه‌ها به شکلی جدی انجام می‌شود.

روحانی اضافه کرد: بیشترین سرمایه دولت در این سفر در زمینه آب و برق است به طوری که یک نیروگاه جدید از کلاس F به عنوان نیروگاه حرفه‌ای افتتاح شده تا موجب رونق استان خواهد شد. 

وی همچنین به دیگر برنامه‌ها اشاره و یادآور شد: در حوزه فرهنگی نیز با اعتبار بیش از 903 میلیون تومان برای توسعه استان بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌ها افتتاح می‌شود که اخبار آن از امروز در اختیار مردم قرار می‌گیرد. 

رئیس جمهور با اظهار امیدواری به این موضوع که در سال‌های آینده شاهد قزوینی آبادتر باشیم سخنرانی خود را به پایان رسانده و از مردم قزوین خداحافظی کرد.

یادآور می‌شود رئیس جمهور در ادامه در جلسه شورای اقتصادی نشست با علما، روحانیون، فعالان اقتصادی و همچنین دیگر دیدارها با گروه‌ها و قشرهای مختلف حضور یافته و در پایان نیز اقدامات خود را در سفر به قزوین طی یک نشست خبری با خبرنگاران در میان می‌گذارد.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
5
4
اقای روحانی بچه گول نزن مردم قزوین زرنگتر از این حرفها هستند 40دلار به ریال الان همان 120دلار است ضمن اینکه شما با کدخدا که بسته بودید چرا نفت را کاهش داد
پاسخ ها
اصلاح گرا
| Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
منظور ایشان از دغدغه چیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
5
3
اقای روحانی بچه گول نزن مردم قزوین زرنگتر از این حرفها هستند 40دلار به ریال الان همان 120دلار است ضمن اینکه شما با کدخدا که بسته بودید چرا نفت را کاهش داد
پاسخ ها
صلاح طلب
| Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
باید خداوند را شکر بگذاریم یا شما را؟
داود سجادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
5
4
جناب اقای روحانی
در استراتژی اقتصاد مقاومتی در امد ارزی کشور حاصل صادرات محصولات صنعتی ودانش بنیان است و وابستگی مستقیم اقتصاد کشوربه نفت وخام فروشی هر سال باید کاهش یابد تا به صفر برسد.
البته که ما پیوسته شاکر خداوند سبحان هستیم ولی شما در جهت اجرای استراتژی اقتصاد مقاومتی حرکت قابل قبولی ندارید چون درچشم انداز افق 1404 باید کشور به اشتغال کامل برسد ولی شما اشتغالزدایی فرموده اید.اجازه فرمائید مرکز امار روند نرخ بیکاری در سه سال گذشته را اعلام نماید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
جناب داود خان شما كه كارشناس در همه امور شدي ولي ايشان نه !!!!!!!!!!!!!!!؟
آفرين بر دولت تدبير
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
5
3
سلام جناب اقای روحانی شما فکر میکنید که کشور بی دغدغه اداره شده چون این کاهش درامدها که دولت به هر علتی دارد خانوارهای ایرانی ان را کاملا داخل جیبشان سر سفرهایشان کاملا ان را حس می کنندوفشار اقتصادی کاملا بردوش خانوارهای ایرانی است مردم نبست به سال های گذشته چندین برابر کار میکند وجیب شان خالی است این بی دغدگی که شما می فرمایید مال کسانی است که حقوق های نجومی می گیرند که اسنادش منتشر شد است اکثریت مردم دغدغه فردایشان را دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
5
2
تحریم و حمله نظامی وکودتا نوژه و همه فشار های دیگر برای این است گه ما تنبیه شویم وسلطه امریکا را بپذیریم . لذا اگر با پذیرش شرایط امریکا قرار است در امور کشور گشایش ایجاد شود . این شیوه قبول نوکری امریکا درست است و شاید جایزه نوبل هم بگیرید. اما اگر قرار است با استفاده از علم ودانش ایرانی مسائل را با همکاری دوستان حل کنیم . این روش فقط خیانت است. اما تغییر باور غلط وقبول حقیقت بسیار مشکل است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
5
4
بی دغدغه یعنی چی شما وقتی ماشینی رو خاموش بگذارید و استارت نزنید و حرکت نکنید ان ماشین نه سوخت مخواد نه روغن نه لاستیک و سایر هزینه ها و صدمه هم نمی بیند و این یعنی بی دغدغه کار کردن، یعنی دیکته نا نوشته غلط هم ندارد . وقتی حرکتی نداشته باشی چالشی هم نداری.!!!
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
5
3
جناب روحانی " لازم ست شما هم
در نگهداری نعمت هائی که درکشورمان
وجود دارد"باشید .این نعمت ها مردمان
صبور کشور هستند"که حامی نظام
کشور و رهبرکشور "در مدت 38 سال
بوده اند"و اکنون با رای خود به شما "
نگاه به عملکردهای درست دولت شما
دارند" که عامل پیشرفت وسربلندی کشورشان باشید" از نفوذ دشمنان کشور جلوگیری کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
بزرگترین نعمت , نعمت ولایت فقیه و رهبری است که ایشان به همراه زنجیره ای ها شکرگزار نیستند و کفران کرده و می کنند:
1_رهبر از زبان انگلیسی می گوید فردایش ایشان موضع می گیرد وحرف رهبری را لغو می کند
2_رهبری از نفوذ حرف می زند ایشان بلافاصله مغلطه میکند و میگوید نفوذ بحث جناحی است
3_رهبری کربلا را میدان مقابله حق با ظلم میداند ایشان باز موضع می گیرند کربلا میدان مذاکره حق با ظلم است
4_رهبری خطوط قرمز ارائه می دهند ایشان می فرمایند رهبری نصیحت کرده اند مهم نیست
اقای رئیس جمهور بی دغدغه! این شما و دولت واداده شما و مدیران نجومی و اشرافی شمایند که دارید کفران می کنید و شکرنعمت رهبری و ولایت و مردم پیرو رهبری را به جا نمی اورید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
5
4
ما که جز بدبختی چیزی ندیدیم انقدر رکود شده که امیدی به اینده برای جوونا نمونده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
اين ركود از كي شروع شد وتورم در چه دوراني ركورد زده شد !!!!!!!!!!؟ وجدان داري ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
دوران دولت پاک که تورم 45 درصد بود ودوران شکوفایی اختلاسگری وغارت بود بدبخت نبودی اختلاسگر نهههههههههههههه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
4
4
درود بر دولت تدبير وصادق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
ایول
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
3
2
ماشاکر خداوند هستیم وصدهامیلیون باراگرخداوندر اسجده شکرکنیم شکر یکی از نعمتهای اوراهم نمیتوانیم بجای آوریم ولی این بدان معنا نیست که درمقابل افرادسازشگر با شیطان بزرگ واحمق یعنی آمریکا وشیطان اصلی ومکار یعنی انگلیس بی تفاوت باشیم شما خود گفتید هیچ توافقی را امضاء نمی کنید مگر همان روز اول توافق همه تحریمها لغو شود پس چرا امضاءکردید که الان اگر بخواهید چیپس هم وارد کنید آمریکا بگوید برخلاف برجام است چه برسد به هواپیمای بوئینگ.مگه مانمی خواهیم تحریمها لغو شود آنکس که نمیخواهد خود آمریکا واروپا هستند ما هم مثل مقام معظم رهبری به افرادی که سر اطفال را میبرند وازداعش حمایت میکنند بی اعتماد هستیم خداوند کی گفته تسلیم زورگوئیهای آمریکا وغرب باشیدخداوند براساس قاعده نفی سبیل میفرماید کفار را بر مومنان هیچ راه سلطه ای نیست این یعنی مومنان باید سروری وآقایی کنند وباهم متحد باشند مگر اینکه بگویند ما نمیتوانیم درمقابل قدرتهای شیطانی بیاستیم پس باید باآنها کنار بیائیم وبه آنها سواری دهیم دم کد خدا دیدن وخدا راندیدن ازقدرتهای پرزرق وبرق شیطانی ترسیدن وبه قدرت الهی شک داشتن به شیطان امیدوار بودن وازخدا مایوس بودن وبه اوتوکل نداشتن چشم به تجملات وتکنولوژی غرب دوختن وازنیروی ایمان وقدرت ملی غافل شدن نتیجه ای به جزء نتیجه عاقبت فلاکت بار صدام وقذافی نخواهد داشت واین سنت الهی است دوستی باشیطان عاقبتش اینست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
2
4
برخی ها قوم بنی اسراییل هستند دلگیر نباش
تورم کم شده وسود بانکی کم شده رشد تولیدات صنعتی وکشاورزی زیاد شده و... بگذار بسوزند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
افرادی مثل لاریجانی از آمریکا ومتحدانش بعنوان شمرها ویزدهای زمان یاد میکنند وجالب است که بدنبال انعقاد قرارداد وایجاد روابط باهمین شمرهای کودکش که سراز تن اطفال معصوم جدا میکنند هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
قوم بنی اسرائیل همان کسانی هستند که برخلاف نص قرآن با یهود ونصارای آدمکش طرح پیمان دوستی میریزند همان آمریکا وانگلیسی ح که خود داعش را خلق کردند وبه اوتسلیحات میدهند حالا.... ابلهانه به آنها دلبسته است
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
4
2
مرغهاي كليد ساز ... اگار تخم دو زرده گذاشته كه از مردم توقع تشكر دارد.دوره رياست حسن فريدون بجز خسارت تا كنون چيزي عايد كشور و مردم نشده.يه ... از ملت طلب داري كه اريبهشت نود و شش دريافت مي كني.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
اوج تربیت یک دلواپس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
2
6
ما شکر گذار هستیم دلواپسان را ول کن
پاسخ ها
غروی
| Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
دلواپسان ناشکر نیستن بلکه منتقد عملکرد های خسارتبار وخیانتبار وگفتارها وگردار ساختارشکنانه وفرافکنانه دولت بی تدبیر ونفوذیهای معلوم الحال با تبلیغات وتیترهای هدف دار خائنانه روزنامه های زنجره ای هوادار دولت و پدرخوانده کدخدادوست انها که میخواهند بعنوان درستکاری وراستگوئی به ملت القاء کند وباشعار مدارا وتعامل با دنیا (شیظان بزرگ وایادی غربی وخود فروختگان داخلی آن قراردادهای ننکین یکی پس از دیگری میبندند ازجمله ویزر لبخند (برجام) وذانو زدن والتماس کردن اقای لبخنددرمقابل یکی از سران عرب وانهم وزیر قتصاد باقرارداد(AFTF) ودیگری ژنرال روحانی وزیزنفت وان قرارداد خیانتبارکرسنت وقراردادهای جدید نفتی . گشایش لانه جاسوسخانه انگلیس روباه پیرخبیث وبنگاه سخن پراکنی وفتنه انگیز بی بی سی با کلید حسن اقا بجای گشایش قفل مشگلات اقتصادی ومعیشتی ورفع بیکاری ملت مظوم . وهمچنین فرش قرمز پهن کردن زیرپای همان عوامل کستاخ غربی که خود نوکر دست به سینه امریکا ورژیم کودک کش صهیونیسم هستندازقبیل وزیر امور خارجه فرانسه وانگلیس وهمچنین وزیراقتصاد کستاخ المان ورفت و امدهای فتنه گران غربی تحت عنوان تیمهای اقتصادی تجاری وحتی علمی فرهنگی ونفوذ دردانشگاها و جاهای دیگر وبرنامه ریزی برای فتنه ای دیگر با نزدیک شدن انتخابات و ان دست اندازی مدیران دولت بی تدبیر درظاهر راستگو به بیت المال با ان حقوقهای نجومی و امارهای متناقض دولتمردان درمورد تورم ورشد اقتصادی که دروغ و برای منحرف کردن افکار عمومی از واقعیات جامعه میباشدجناب ناشناس محترم منتقدینی که دلواپسشان مینامید بله نگران ودلواپس این عملکردها ورفتارهای نا بخردانه وبی تدبیریهای رئیس دولت ومردان وزرای میلیاردی وبعضآ غربگرا وغربزده وبا الهام گرفتن از دستورات پشت پرده پدرخوانده کدخدادوست اقای خاطره گو که موجب خدشه وارد کردن به ارمانهای نظام وانقلاب وعزت ملت ولایت مدارمیشود هستند شما کدام عملکرد ورفتا وگفتار رئیس دولت ودولتمردانش را مثبت ومفید برای جامعه و حل بیکاری و رفع مشگلات اقتصادی ومعیشتی وحتی فرهنگی وبا لا رفتن احترام وحرمت پاسپورت ایرانی میدانید که شکر گذار ان بود بله باید شکر گذار بود اگر نبود وجود رهبری واقتدار و راهنمائیها وموضع گیری مدبرانه مقام معظم رهبری الان بجای بتون ریزی کل مراکز هسته ای با دینامیت توسط همین حضرات دولت بی تدبیر از کا می افتاد وتعطیل میشد همانطور که در دولت خیانتکار اصلاحات شد ونه فقط گشایش جاسوسخانه انگلیس بلکه جاسوسخانه های شیطان بزرک وفرزند ناخلفش رژیم کودک کش صهیونیسم هم صورت گرفته بود ناشناس محترم این موضع جدید امریکاه این شیطان حیله گر درخصوص بخشنامه اخیر که بظاهر بعضی تحریمای بانک را رفع کرده راکمی دقت کنید درمی یابی که جز یک حیله تبلیغاتی برای انتخابات داخلی امریکا وتبلیغات انتخاباتی اینده داخل کشور خودمان جیز دیگری نیست که البته بدون هماهنگی عوامل وایادی داخلی انها جهت انحراف افکار عمومی وپیاده کردن اهداف پشت پرده از پیش برنامه ریزی شده میباشدایا این جای شکر گذاری دارد البته نتنها دولت ودولتمردانش بلکه بعضی ها درمجلس هم اینچنینند مثلان عملکرد دوگانه ..... درخصمص ممانعت از بررسی برجام توسط نمایندگان محترم مجلس خسارت .....ش کمتر از تیم مذاکره کننده نیست بلکه بیشتر هم هست چون مجلس می توانست بابررسی بیشتر جلوی خیلی از بدعهدیهای امریکا ودیگر طرفهای غربی را بگیرد ......وبسیاری از مسائل دیگر ازماست که برماست پس ما باید شکر گذار وجود ( ولی فقیه مقام معظم رهبری)وانهایی که دلواپسشان میخوانید باشیم (ومن الله توفیق)
با روحانی تا 1400
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
جناب غروی خسارتهای این دولت در برابر دولت قبل یک درصد هم نیست
ریال را که بی ارزش کرد
اختلاسگری را که رکورد زد
تورم را که رکورد زد
تفرقه ودوقطبی کردن جامعه را که نهادینه کرد واخلاق اسلامی را هم نابود کرد وصدها مورد دیگر
روحانی مچکریییییییییییییییییییم
اختل
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
پاسخ منفی است
روستایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
2
3
دمت گرم دکتر با بودجه ای که بابت آسفالت کردن روستا ها دادی ما از مشکلات گرد وخاک و.... نجات دادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
روحانی مچکریییییییییییییییییم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
آفرین بر دولت تدبیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
2
3
به عنوان یک کشاورز از کاهش سود وامهای کشاورزی تشکر می کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
1
درجواب ناشناس ساعت 22:08 مورخه 24مهرماه باید عرض کنم اولا تمام اختلاسهای دوران دکتر احمدی نژاد به فسادهای اختلاسی حقوقهای نجومی دولت تدبیروامید،سازندگی واصلاجات
نمی رسدثانیا میزان تورم دردولت باکفایت ومقتدر،وامیرکبیرایران زمین جناب آقای دکتراحمدی نژاد (اید ه الله تعالی) حداکثر 30درصد بوده است میزان ابن تورم 49 درصد درزمان استاد تدبیروامید وشیخ اصلاحات جناب هاشمی رفسنجانی بوده است نه جنا ب آقای اجمدی نژادثالثا شما مدام اختلاس هارا به سرجناب احمدی نژاد می کوبید ولی ناشناس محترم از اختلاس های نجومی جناب آقای فاضل خداداد درزمان هاشمی رفسنجانی چه خبر؟راستی ازاختلاسهای مهدی هاشمی رفسنجانی درزمان دولت اصلاحات وسازندگی چه خبر؟آه راستی یادم رفت ازفسادهای نجومی رشوه جناب شهرام جزایری درزمانهای دولت اصلاحات وتدبیروامید چه خبر؟می بینی که همه اینها از آن زمان به دولت ما ومردمی ایران جنا ب آقای اجمدی نژاد به ارث رسیده است ودلیلش هم به یک چیز برمی گردد که سیستم بازرسی اقتصادی کشورضعیف است وبه آقای احمدی نژاد برنمی گردد.بنابراین وقتی خواستی قضاوت کنی بیان کن که دردولت همین احمدی نژاد بود(درسال 1387) که شهرام جزایری دستگیرشد فردی که دولت محترم اصلاجات شما وحتی سازندگی شما جرات وشهامت دستگیری وبه دام انداختن اورا نداشت.
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
0
در پاسخ به رئیس جمهور محترم که گفتند : (کشور در یک‌سال گذشته بی‌دغدغه اداره شد؛ چرا شکر نعمت نمی‌کنید؟ ) باید گفت : بله شما دغدغه ندارید ! بیش از یک میلیون نفر از کار بیکار شدند ، دغدغه ندارید ! تحریم ها لغو نشدند ، دغدغه ندارید ! تن به هر خفتی دادید تا با کدخدا ببندید ، دغدغه ندارید ! هیچ اشتغالی ایجاد نکردید ، دغدغه ندارید ! فرزندان فارغ التحصیل ما بیکارند ، دغدغه ندارید ! پرداخت حقوق نجومی به حرام خواران را قانونی می دانید ، دغدغه ندارید ! در حرف دم از اقتصاد مقاومتی می زنید ولی در عمل اجرا نمی کنید ، دغدغه ندارید ! با آن کلیدتان همه پیشرفت مملکت را قفل کردید ، دغدغه ندارید ! علیه اقتدار جمهوری اسلامی که حدود 4 دهه است در مقابل شرق و غرب ایستاده ، شعار ما نمی توانیم در مقابل قدرت ها بایستیم – سردادید ، دغدغه ندارید ! پس بفرمائید کی دغدغه دارید !
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
1
در پاسخ به رئیس جمهور محترم که گفتند : (کشور در یک‌سال گذشته بی‌دغدغه اداره شد؛ چرا شکر نعمت نمی‌کنید؟ ) باید گفت : بله شما دغدغه ندارید ! بیش از یک میلیون نفر از کار بیکار شدند ، دغدغه ندارید ! تحریم ها لغو نشدند ، دغدغه ندارید ! تن به هر خفتی دادید تا با کدخدا ببندید ، دغدغه ندارید ! هیچ اشتغالی ایجاد نکردید ، دغدغه ندارید ! فرزندان فارغ التحصیل ما بیکارند ، دغدغه ندارید ! پرداخت حقوق نجومی به حرام خواران را قانونی می دانید ، دغدغه ندارید ! در حرف دم از اقتصاد مقاومتی می زنید ولی در عمل اجرا نمی کنید ، دغدغه ندارید ! با آن کلیدتان همه پیشرفت مملکت را قفل کردید ، دغدغه ندارید ! علیه اقتدار جمهوری اسلامی که حدود 4 دهه است در مقابل شرق و غرب ایستاده ، شعار ما نمی توانیم در مقابل قدرت ها بایستیم – سردادید ، دغدغه ندارید ! پس بفرمائید کی دغدغه دارید !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
0
1
این دولت تزویر ونفاق که خود رابدروغ دولت تدبیر وامید می خواند امیدش به شیطانست وشیطان هم به او امیدوار.جان کری که به تعهد اتش دربرجام عمل نکرده چون می بیند دراین دولت بی عرضه تحریمها جواب داده وامتیازات فراونی بدست آورده بدون اینکه امتیازی از دست بدهد بدون آنکه مروادات بانکی راتسهیل ویا تحریمها را لغو کند بدنبال برجامهایی دیگری درزمینه موشکی ودفاعی است این درحالیست که اسرائیل بدنبال ساخت پایگاه نظامی وموشکی درعربستان جهت حمله به ایران است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار