کد خبر: 812729
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
بمناسبت هفته دفاع مقدس 96 برنامه در گردان‌های امام حسین(ع) و تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر برگزار می‌شود.

سردار محمدتقی صفری فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با اعلام اين خبر بر لزوم انتقال دادن و تبین ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده تاکید کرد و گفت: اقتدار و تحقق ایران مقتدر و توانمند در عرصه‌های مختلف مرهون ایثار و از جان‌گذشتگی فرزندان ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای پرداختن به تمامی جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهداء و ایثارگران در طول هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است، افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های فرزندان غیور ایران اسلامی است که باید گرامی داشته شود.

صفری، خاطرنشان کرد: شهدا باعث عزتمندی ملت ایران در جهان شدند و امروز همه پیشرفت‌ها و امنیت ما مرهون فداکاری این عزیزان است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر به اهم برنامه‌های این هفته اشاره کرد و تصریح کرد: دیدار با امام جمعه بوشهر، همایش گردان‌های امام آیت‌الله حسینی بوشهری، همایش سیاسی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه بوشهر با حضور حجت‌الاسلام دشتی از جمله برنامه‌هایی است که در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر برگزار می‌شود.

صفری ادامه داد: غبار روبی مزار شهید مدافع حرم در روستا باشی، کتاب‌خوانی، شب خاطره، تجلیل از ایثارگران و جانبازان و پیاده‌رویی خانوادگی از دیگر برنامه‌های این هفته است که توسط گردان‌های امام حسین(ع) و تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار