کد خبر: 812715
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری ایلام از برگزاری نخستين کنگره شهدای کودک این استان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

کلثوم خلیلوند در نشست کارگروه زنان و خانواده استان ایلام گفت : استان ایلام با توجه به درگیری مستقیم هشت ساله در دوران دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کرده و بر اساس شاخص های جمعیتی با بیش از سه هزار شهید بیشترین شهید را در راه آرمان های نظام تقدیم کرده است.

وی افزود: در این میان، خانواده های رزمندگان اسلام در پشتیبانی از جبهه های حق علیه باطل و تامین نیازها و مایحتاج رزمندگان نقش تعیین کننده ای ایفا کردند.

مشاور استاندارایلام ادامه داد: دشمن بعثی در دوران جنگ هشت ساله خود علیه ملت ایران با انواع سلاح ها و موشک ها به این خاک پر گهر حمله می کرد و در این میان مناطق مسکونی نیز از آماج حمله های آنان مصون نبود و تعداد زیای از مردم و بویژه زنان و کودکان در این میان به شهادت رسیدند.

خلیلوند گفت : جمع آوری اطلاعات و گردآوری شهدا در میان جمعیت زنان و کودکان در شرایط کنونی ضروری به نظر می رسد و این دفتر نیز در این راستا اقدام به برگزار کنگره شهدای کودک استان ایلام خواهد کرد.

وی افزود : بازدید از خانواده های شهدا و ایثارگران با محوریت زنان و کودکان شهید از مهمترین برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس در این استان اجرا خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار