کد خبر: 812713
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت بزرگ مرز مهران برای تردد زوار، از بسيج تمامي امکانات استان ایلام برای اربعین ۹۵ خبرداد..

محمدرضا مروارید گفت : استان های معین این استان در ایام اربعین حسینی هرچه سریع تر نسبت به انجام وظایف تعیین شده و جانمایی امکانات و تجهیزات مورد نیاز در مرز مهران اقدام کنند.

وی افزود : فرمانداری مهران در طول یکسال گذشته تلاش های دامنه داری را برای رفع مشکلات و تامین نیازهای حوزه اربعین بکار گرفت که شایسته تقدیر است.

اين مقام ادامه داد: هفته گذشته نشستی با حضور وزیر کشور در خصوص برنامه ریزی استان های درگیر در حوزه اربعین برگزار شد که در این نشست نیز مشخص شد بخش قابل توجهی از زائران همچنان مهران را به عنوان اولویت نخست خود با توجه به فاصله کم به عتبات عالیات برای شرکت در آیین اربعین تعیین کرده اند.

استاندار ایلام بر ضرورت تامین نیازهای این ایام با همکاری استان های معین تاکید کرد و گفت: سال گذشته شهرداری منطقه پنج تهران خدمات شایان توجهی را به زائران ارائه کرد که امیدواریم امسال نیز شاهد همکاری سایر مناطق در این حوزه باشیم.

مروارید افزود : بیمه دانا از سوی ستاد مرکزی اربعین برای پوشش بیمه ای زائران مشخص شده و دستگاه های اجرایی تنها می توانند از طریق این بیمه خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

وي با اشاره به انجام مناقصه عملیات تعریض قطعه صالح آباد به مهران ادامه داد: کمربندی غربی و جاده بان رحمان نیز برای مواقع اضطراری در ایام اربعین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

استاندار ایلام گفت : تمامی امکانات دستگاه های اجرایی استان برای خدمات رسانی به زائران بسیج شده و امیدواریم با همکاری تمامی ارگان شاهد کمترین مشکلات در تردد زائران از مرز بین المللی مهران باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار