کد خبر: 812308
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
با هدف جذب سرمایه‌گذاري خارجی انجام شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل از راه‌اندازی واحد صنعتی توسط سرمایه‌گذار آلمانی در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل خبر داد.
حضور سرمایه‌گذار آلمانی در شهرک صنعتی اردبیل

ابراهیم فریدی گفت: این سرمایه‌گذاران آلمانی که در زمینه تولید ماشین‌آلات و دستگاه‌های چاپ فعالیت می‌کنند قرار است با شرکت شیران نگار بزرگ‌ترین واحد صنعتی چاپ در شمال غرب کشور در زمینه چاپ روزنامه و کتب درسی سرمایه‌گذاری مشترک داشته باشند.

وي به سرمایه‌گذاری 150 میلیارد ریالی این شرکت در فاز اول اشاره کرد و افزود: این سرمایه‌گذاران همچنین قصد دارند در فاز دوم نسبت به راه‌اندازی کارخانه تولید مقوا از ضایعات مقوا و کاغذ اقدام کنند.

فريدي ادامه داد: حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی در جهت ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی حمایت همه‌جانبه مسؤولان دولتی را خواهان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به وجود 16 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 15 شهرک و ناحیه صنعتی تکمیل شده و آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

فریدی تصریح کرد: شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل با مساحتی بالغ بر 600 هکتار بزرگ‌ترین شهرک صنعتی استان بوده که دارای امکانات تاسیساتی و زیرساختی است.

وی همجواری به فرودگاه و گمرک استان و همچنین استقرار در جاده ترانزیت اردبیل به تهران را از مزیت‌های عمده شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل اعلام کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار