کد خبر: 810496
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
يك روز بعد از پيام رهبر انقلاب عليه حكومت سعودي، جنبش گسترده سياسي عليه آل‌سعود از بغداد تا منامه كليد خورده است.
به گزارش «جوان»، جنبش جوانان 14 فوريه بحرين روز گذشته اعلام كرد كه روزهاي 9 و 10 سپتامبر (جمعه و شنبه) تظاهراتي با شعار «آل‌سعود الشجره الملعونه» برگزار خواهد كرد. براساس گزارش «عروبه‌نيوز»، جنبش 14 فوريه اعلام كرده كه اين تظاهرات در اعتراض به سوء اداره حرمين شريفين به دست حكومت عربستان در شهرهاي مختلف بحرين برگزار خواهد شد. در نقاط مختلف شهر بغداد، پايتخت عراق كه به تازگي سفير عربستان را اخراج كرده، نيز بيلبوردهايي با همين عنوان مستقر شده است. پيام رهبر انقلاب خطاب به مسلمانان در آستانه موسم حج، واكنش آل‌سعود را به دنبال داشت. الجبير،گفته که ايران در امور کشورهاي مجاور دخالت و از «شبه‌نظاميان» حزب‌الله حمايت مي‌کند. عادل الجبير، وزير خارجه عربستان مدعي شد که ايران به دنبال ايجاد امپراتوري پارس در منطقه است ولي عربستان حکومتي پراگماتيک است که آرمان‌هاي خارجي ندارد در امور کشورهاي مجاور دخالت مي‌کند. روز سه‌شنبه هم شيخ عبدالعزيز الشيخ، مفتي اعظم وهابي‌هاي سعودي در مصاحبه‌اي گفته بود ايرانيان مسلمان نيستند و مجوس هستند. محمدجواد ظريف ديروز در پاسخ به اين اظهارات در يك توئيت نوشت: «واقعاً که هيچ شباهتي بين اسلام ايرانيان و اکثريت مسلمانان با افراط‌گرايي نژادپرستانه‌اي که مفتي‌هاي وهابي و بانيان سعودي تروريسم تبليغ مي‌کنند، وجود ندارد.»

در شبكه‌هاي اجتماعي، نيز هشتك شجره ملعونه ساخته شده و كاربران شبكه‌هاي اجتماعي حول آن اظهارنظر مي‌كنند. کاربران عرب زبان شبکه‌هاي اجتماعي به ويژه در کشورهاي سوريه، عراق، لبنان و فلسطين اصطلاح شجره ملعونه را در وصف خاندان سعودي بهترين نام براي آنها دانستند. پوسترهاي طراحي شده با عنوان شجره ملعونه نيز با نمادهايي از پرچم عربستان و حکام اين کشور، توجه کاربران را به خود جلب کرده و کاربران شبکه‌هاي اجتماعي ديگران را ترغيب به اظهارنظر در اين باره کرده‌اند. يکي از کاربران در صفحه توئيتر با انتشار پوستري با عنوان «السعوديه#الشجره#الملعونه» نوشت: به برکت اين شجره ملعونه، حرم امن الهي به کشتارگاه زائران بيت‌الله تبديل شد.کاربر ديگري به نام «ربي سعد» نوشت: لعنه‌الله علي آل‌سعود من الملک لاخرالعنقود (لعنت خدا بر آل‌سعود از پادشاه تا آخرين نفر در اين خوشه.) کاربر ديگري در توئيتر نوشته است: عراق را پاره‌پاره، سوريه را زخمي و يمن را قتل عام کرد، اين شجره نحس در همه کشورهاي عربي مرگ مي‌پراکند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
1
الموت لشجرةالملعونه یعنی آل سعود خائن
علی اکبر حیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
1
بسم ربّ الشهداء
لَعَن اللّه آل سَعود و آل یزید الی یَوم القیامه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
0
وهابي هاي جيره خوار مثل سگهاي خياباني مي مانند چون آنها اصلاً مسلمان نيستند وبويي ازمسلماني نبردند كه بخواهند درباره مردم كشورها درمود مسلماني اظهارنظر كنند.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
0
0
این وهابیون مرتجع شکم گنده فاسد و ملعون ال سعود اینها تکمیل کننده پازل امریکا و اسرائیل هستند. اینها بودند که مرتکب بزرگترین جنایت تاریخ! و قتل زائران حرم امن الهی شدند! اینها بودند که در جنگ ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ روزه غزه از پشت به جبهه اسلام خنجرها زدند! اینها هستند که نفت مسلمین را در حلقوم صهیونیست و کفار می ریزند! ... چهره اینها یادآور آل امیه و ابوجهل و ابوسفیان است. ال سعود همان کسانی هستند که در قرآن از انها به "شجره ملعونه" یاد شده است. اینها خانه خدا و حج اکبر را از خاصیت انداخته اند. حرمین شریفین در غصب و اشغال این میمونها و خنزیرهاست! این ها سگ های هار قبیله پرست بدوی جاهلی هستند که سرزمین وحی را به اشغال خود در اورده اند درست مانند صهیونیست ها که مسجد الاقصی را اشغال کرده اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
0
0
وهابي ها ادامه نسل ابوسفيان ومعاويه ويزيد وشمروخوارج هستند كه رهبر معظم بهترين تعبير كه همان شجره ملعونه هست براي ال سعودبكار بردند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار