کد خبر: 808172
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
همه معاملات بالای 5 میلیون تومان باید حتما از طریق سیستم بانکی صورت گیرد؛ اظهارنامه و پرداخت‌ها و حتی شکایات هم باید الکترونیکی شود.
به گزارش خبرنگار جوان، رئیس امور مالیاتی کشور با بیان اين مطلب و اینکه طرح جامع مالیاتی موجب تعامل واقعی و اخذ مالیات عادلانه اسلامی است، گفت: در تنظیم دستورالعمل‌های مالیاتی تعامل و جلسات مشخصی با بخش خصوصی داریم و نظرات آنها را در تصمیمات دخالت می‌دهیم.

سید کامل تقوی‌نژاد افزود: بحث اعتماد مردم، عدالت و توجه به مشکلات اقتصادی را در دستور کار قرار داده‌ایم و همه تقسیط‌ها، تشویق‌ها و .. در راستای رسیدن به این اهداف است.

وي ادامه داد: سال گذشته درآمدهای مالیاتی استان آذربایجان‌شرقی بالغ بر یک هزار و 600 میلیارد تومان و مجموع اعتبارات تملک دارایی 2 هزار میلیارد تومان بود و رشد درآمدهای مالیاتی نسبت به سال قبل 16 درصد بوده است که از میانگین کشوری پایین‌تر است و در مجموع به نظر می‌رسد این نسبت مطلوبی است و به شرایط میانگین کشور نزدیک است.

رئیس امور مالیاتی کشور با اشاره به میزان افزایش درآمدی که در قانون پیش‌بینی شده است، گفت : به هیچ وجه قصد تحمیل فشار مضاعف را به واحدها نداریم و اگر واحدها سود داشته باشند به نسبت سود افزایش مالیات خواهند داشت و قصد ما حرکت در راستای عدالت است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار