کد خبر: 807702
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان مطرح کرد:
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان به مناسبت هفته دولت گوشه هایی از خدمات و دستاوردهای تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی در استان را تشریح کرد.

سید فاضل حیدری بلوکی، ضمن یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در ایران بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی که در حال حاضر نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش خود دارد و 18 نوع خدمات را به افراد تحت پوشش خود ارایه می دهد.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از نگاه هوشمندانه این سازمان بزرگ بیمه گر به بحث اقتصاد مقاومتي، پیشگام بودن در این امر و همچنين كمك به توليد در كشور و رفع موانع توليد نیز به عنوان سیاست مهم این سازمان سخن به میان آورد.

حیدری بلوکی ضمن اشاره به اجرای طرح ملی شناسه ملی تامین اجتماعی (SSN) و پرداخت های متمرکز مستمری ها، افزود: خدمات الكترونيك تامین اجتماعی از جمله اجرای ليست هاي اينترنتي، پرداخت متمركز بيمه بيكاري و مستمري ها، اجراي طرح ساختار نوين ارائه خدمات و ساير خدمات الكترونيك به عنوان بخش دیگری از دستاوردهای سه سال اخیر این سازمان محسوب می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: در حال حاضر 450 نفر از کارکنان تأمین اجتماعی استان هرمزگان در 16 شعبه دائم، 8 شعبه اقماری و 2 کارگزاری در اقصی نقاط استان خدمات دهی به بیش از 894 هزارنفر- معادل 57 درصد از جمعیت استان- را بر عهده دارند، و تمامی مساعی و همت خود را در راه تحقق آرمان عدالت اجتماعی و بستر سازی رفاه و شکوفایی نسل های آینده به کار گرفته اند.

حیدری بلوکی تصریح کرد: 305 هزار و 170 نفر تعداد بیمه شدگان اصلی و 525 هزار و 854 نفر تعداد بیمه شدگان تبعی است که در مجموع 831 هزار و 24 نفر را شامل می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: از مجموع بیمه شدگان اصلی استان 85 درصد مردان و 15 درصد آن متعلق به زنان است.

وی با بیان اینکه 66 هزار و 82 نفر مجموع مستمری بگیران تحت پوشش تأمین اجتماعی در این استان است، اضافه کرد: از این تعداد 37 هزار و 501 نفر مستمر بگیر اصلی و 28 هزار و 581 نفر مستمر بگیر تبعی هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان از مهمترین شاخص های تعادل چرخه منابع و مصارف را نسبت جامعه پرداخت کننده به جامعه دریافت کنندگان دانست و با اشاره به خروج مجموعه تامین اجتماعی از بحران و جلوگیری از رسیدن به نقطه سربسری عنوان کرد: روند این نسبت در سال های اخیر رو به کاهش بوده و در حال حاضر در هرمزگان برابر با 12.5 دهم می باشد که به معنای هر 13 نفر بیمه شده پشتیبان یک پرونده مستمری بگیر هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر