کد خبر: 806920
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
به منظور کاشت گونه های گیاهی مناسب بزرگراهی و زیباسازی معابر فرا منطقه ای، حاشیه بزرگراه شهید بابایی با فرش گل های فصلی و کاشت درختچه فضاسازی شد.
مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: به منظور زیباسازی منظر حاشیه بزرگراه شهید بابایی و جلوگیری از فرسایش خاک ، پس از 1600 کول گذاری در حاشیه شیب دار بخشی از بزرگراه و تعبیه سیستم آبیاری قطره ای جهت آبیاری بهینه و همچنین صرفه جویی در مصرف آب ،درختچه های مختلف در آن کاشته شد.


وی افزود: این کول گذاری در بزرگراه شهید بابایی شرق به غرب ، جنب بلوار نیروی زمینی بوده و درختچه های یوکا، یاس شیروانی و شیرخشت در آن کاشته شده است.


این مقام مسئول به تعویض نشاهای فصلی فرش گل بزرگراه بابایی اشاره کرد و گفت: از دیگر اقدامات اجرا شده در راستای فضاسازی حاشیه بزرگراه شهید بابایی تعویض نشاهای فصلی و اجرای فرش گل است


بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، نوربخش گفت: این فرش گل در بزرگراه شهید بابایی غرب ، خروجی هنگام به مساحت  140 مترمربع بوده و  نشاهایی از انواع کوکب کوهی، آشلانتوس، سلوی، جعفری و آمارانتوس برای شادابی و نشاط فضای سبز بزرگراهی در آن کاشته شد.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار