کد خبر: 806732
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
چه كسي فحش مي‌دهد ؟!
 يك هفته پس از افشاگري روزنامه خانوادگي آيت‌الله هاشمي از تهديد سياسي رئيس‌جمهور و توهين به او در منزل شخصي‌اش، نه‌تنها رئيس‌جمهور هنوز به اين توهين و تهديد پاسخي نداده، بلكه هجمه به منتقدان دلسوز و انقلابي در حوزه دولتي افزايش پيدا كرده است. ديروز در مراسم تجديد ميثاق دولت با حضرت امام خطاب به دولتمردان خاطره‌اي از دوران فعاليت امام نقل و گفته شد: «طبق فرمايش امام تا فحش نخوريم كار پيش نمي‌رود!»

در اين باره به نظر مي‌رسد نكته‌اي مغفول مانده است و آن  اينكه دقيقاً معلوم شود چه كساني به رئيس‌جمهور فحش مي‌دهند؟! آيا اينكه مرد خاكستري جبهه اصلاحات در منزل رئيس‌جمهور حاضر شود و به او بگويد نظرش درباره داشتن پايگاه اجتماعي مستقل «توهم» است، فحش به حساب مي‌آيد يا صرفاً خوش‌وبش دوستانه است ؟! آيا اينكه همان شخص رئيس‌جمهور را «تهديد» كند كه اگر خواسته‌هاي اصلاح‌طلبان را اجرا نكند، از پشتيباني او دست برمي‌دارند و به همين مقدار هم اكتفا نكنند و اين مهم را در روزنامه خانوادگي آيت‌الله هاشمي افشاگري رسانه‌اي كنند، آيا اين فحش است يا فحش چيز ديگري است؟ !

مجموع انتقاد منتقدان در روزهاي اخير از دولت اين بوده كه ايرادات قراردادهاي نفتي را اصلاح كنيد، برنامه خروج از ركود خود را اعلام كنيد، به اندازه لياقت امريكا به او اعتماد كنيد و همان مقدار كه به تلگرام در سخنراني‌ها اهميت مي‌دهيد، به ميليون‌ها بيكار و ركود اقتصادي در سال پاياني رياست جمهوري نيز اهميت بدهيد. همين ديروز آيت‌الله‌العظمي مكارم‌شيرازي خطاب به دولت گفت كه درآمد دولت از تلگرام ارزش آسيب‌هاي اجتماعي را ندارد. آيا اين مرجع تقليد شيعيان هم با اين سخن به دولت فحش داده است؟ بهتر است معلوم شود بين اينها و تهديدات اصلاح‌طلبان در منزل شخص رئيس‌جمهور كدام يك فحش است؟!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار