کد خبر: 805516
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهراز اجرای طرح گازرسانی به بزرگترین طرح متانول جهان در شهرستان دیراستان بوشهر خبرداد

غلامعباس حسینی گفت: اجرای ۲۲ هزار انشعاب گاز رسانی در سطح استان با ۹۰ میلیارد تومان گاز رسانی به بزرگترین متانول خاورمیانه متانول کاوه دیر، سیراف انرژی ، گاز رسانی سیمان مند دشتی ، گاز رسانی به ۱۵۶ مرغداری در سال های ۹۵-۹۶ از جمله پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شرکت گاز در استان بوشهر است.

وی افزود : سالانه 12 میلیارد متر مکعب گاز در استان بوشهر مصرف می‌شود که 99 درصد آن مربوط به صنایع پتروشیمی‌، نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌های گاز و کارخانه‌های سیمان است و کمتر از یک درصد از گاز مصرفی استان بوشهر به بخش‌های اداری، تجاری، خانگی اختصاص دارد

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر افزود : در حال حاضر ۳۴۰ کیلومتر خط انتقال، چهار هزار و ۷۰۰ کیلومتر شبکه شهری و روستایی و ۱۴۸هزار انشعاب در کل استان اجرا و به بهره برداری رسیده است.

حسینی ادامه داد: با اجرای این عملیات‌ها ۳۳ شهر و ۲۰۰ روستای استان از گاز به عنوان نعمتی طبیعی و خدادادی بهره مند شده و عملیات گاز رسانی در ۲۰۸ روستا نیز در حال اجرا است.

وی در خصوص وضعیت گازرسانی به شهرها و روستاهای باقی مانده استان بوشهر بیان کرد: در حال حاضر گازرسانی به سه شهر کلمه، تنگ ارم و بوشکان، توسعه شبکه بوشهر، برازجان، گناوه و گازرسانی به ۲۲۰ روستاهای بالای ۲۰ خانوار واجد شرایط گازرسانی در استان در حال اجرا است


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار