کد خبر: 805472
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
با حضور معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان آیین تودیع و معارفه روسای آموزش و پرورش شهرستان سیریک در محل سالن غدیر برگزارو علی بهرامی بعنوان رئيس آموزش و پرورش شهرستان معرفي شد.

امام‌جمعه اهل سنت  سیریک بااشاره به مهم دانستن كار همه جانبه در آموزش و پرورش گفت : درنهاد آموزش و پرورش بايد توجه شود كه تعليم و تربيت يكي قرباني ديگري نشود.

وی  افزود : ما امروز در دنيا داعيه داراسلام ناب محمدي هستيم و آموزش و پرورش تربيت اين انسانها را برعهده دارد

وي  با استناد به آيات و روايات اسلامي در مورد وحدت و همدلي براتحاد و انسجام گروه ها و مذاهب در اين بخش تاكيد كرد :  بايد همگي دست دردست هم دهيم تا موجبات پيشرفت در اين منطقه باشيم و اگر اين اتحاد روي تفرقه را به خود ببيند نتيجه اي در پي نخواهد داشت و خسران آن متوجه مردم خواهد شد .

 امام‌جمعه سیریک با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته‌ در حوزه‌ی آموزش ‌و پرورش شهرستان گفت: فرهنگیان متولیان و پیشگامان امور تربیتی و فرهنگی هستند و می‌توانند با آگاهی بخشی شایسته مسیر جامعه را به سمت موفقیت هدایت کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های دو ساله ی محمد فولادی در جایگاه مدیر آموزش‌وپرورش افزود: تلاش‌های قابل‌تقدیری در این حوزه صورت گرفته‌ است که نشان از دغدغه و احساس مسئولیت ایشان دارد.

در اين مراسم از زحمات و خدمات محمد فولادی رئيس سابق آموزش و پرورش تقدير و تشكر بعمل آمد و علی بهرامی بعنوان رئيس آموزش و پرورش شهرستان سیریک معرفي شد.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی سهرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
آقای بهرامی تبریک
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر