کد خبر: 805471
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش هرمزگان خبرداد:
معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه روند توسعه زیرساخت های دولت الکترونیک درآموزش و پرروش شتاب گرفت، از افزایش سرعت اینترنت و اینترانت این اداره کل از دو مگابایت به چهارمگابایت خبرداد

علیرضا فولادی افزود: با توجه به ضرورت سرعت بخشی به فرایند اموراداری و مشکلات ناشی از کندی سرعت انتقال داده ها به دلیل افزایش کاربران، سرعت اینترنت و اینترانت به 4 مگابایت افزایش داده  شد که این امر قطعا تاثیر بسزایی در انجام بهینه و به موقع امورمکانیزه اداری در اداره کل خواهد داشت.

 وی تصریح کرد: نظربه اینکه یکی از اهداف دولت الکترونیک حذف کاغذ در مکاتبات اداری و افزایش سرعت و دقت در انجام سایر فرایندهای اداری می باشد این معاونت توانسته تا کنون بیش از 85 درصد از فرایندها ومکاتبات اداری را به صورت سامانه های الکترونیکی و مکانیزه نصب و راه اندازی نماید.

وی در ادامه اظهار کرد : تاکنون بیش از 25 سامانه و نرم افزار به همین منظور نصب و راه اندازی شده اند که توسط اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات این اداره کل هدایت ، پشتیبانی و نظارت می شوند.

به گفته فولادی  در حال حاضر جهت رفع مشکلات مربوط به اتوماسیون اداری از جمله افزایش سرعت و افزایش تعداد کاربران و توسعه آن در سطح مدارس در حال پیگیری تامین و اختصاص بودجه لازم هستیم .

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار امیدواری کرد: به زودی با ارتقاء سرور مرکزی و تعویض سوییچ ها و سیم کشی داخل ساختمان های اداره کل، مشکلات مربوط به کند بودن اتوماسیون که به صورت مقطعی در ساعات اوج مصرف کاربران شاهد آن هستیم، مرتفع گردد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر