کد خبر: 805316
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از بهره برداری فاز نخست پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان بعد از بیست سال انتظار در اوایل سال 96 خبر داد.

رسول محققیان گفت: با وجود رکود حاکم بر کشور سال گذشته نمایشگاه های خوبی به خصوص در زمینه های فرهنگی از جمله دهه فجر، قرآن و عترت، پژوهش و کتاب در اصفهان برگزار شد.
وی در خصوص روند پیشرفت کاری پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان، بیان داشت: مجموع پیشرفت مرحله نخست نمایشگاه جدید اصفهان 40 درصد است که 17 هکتار این مرحله نیازمند به 150 میلیارد تومان اعتبار بوده که 75 میلیارد تومان برای بهره برداری اولیه از آن مورد نیاز است.
به گفته مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان تاکنون 30 میلیارد تومان برای پروژه بزرگ نمایشگاه اصفهان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه سه سالن اصلی (منطقه) در مکان جدید نمایشگاه بین المللی اصفهان در نظر گرفته شده است، گفت: ساختمان رجیسترین این سه منطقه 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به مرحله نازک کاری رسیده است.
محققیان با اشاره به آماده شدن 2500 متر مربع فضای ملاقات و نمایشگاه های دائمی و فرهنگی، بیان داشت: 1500 مترمربع فضای خدماتی و پشتیبانی در منطقه دو دارای 70 درصد پیشرفت و 2 هزار مترمربع منطقه ورودی مُسقف و ساختمان مدیریتی سالن ها 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی ادامه داد: برای آماده سازی اسکلت فلزی سالن اصلی نمایشگاه قرارداد دوم با پیمانکار با اعتبار 15 میلیارد تومان از تیر امسال منعقد و در حال اجراست که تاکنون 20 درصد پیشرفت داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار