کد خبر: 805315
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
مدیر عامل آبفای جنوب غربی استان تهران :
سید مهدی موسوی گفت :با اعتباری معادل 5/1 میلیارد ریال ، عملیات بازسازی و تجهیز ایستگاه پمپاژ در نسیم شهر به اتمام رسید .
محمدرضا عباسی




سید مهدی موسوی مدیرعامل آبفای جنوب غربی استان تهران، اظهارکرد :با توجه به تراکم جمعیتی،گسترش وتوسعه محدوده شهری به لحاظ مهاجرپذیری و همچنین ساخت و سازهای صورت گرفته درشهرستان بهارستان (نسیم شهر)، درراستای تامین و توزیع آب آشامیدنی با کمیت و کیفیت مطلوب شهروندان این شهر، ایستگاه پمپاژ موجود در مخزن شماره یک نسیم شهر ( واقع در وجه آباد ) با تمامی پروژه های جانبی و تاسیسات مورد نیاز ارتقاء و به روز رسانی شد .

سید مهدی موسوی با اشاره به مشخصات فنی این پروژه  بیان کرد:عملیات تجهیز ایستگاه پمپاژ نسیم شهرشامل ایستگاه پمپاژی با ظرفیتی معادل 2650مترمکعب برساعت،ساختمانهای  ایستگاه پمپاژ، کلرزنی  و برق و همچنین کلیه تاسیسات مکانیکال و محوطه سازی ایستگاه پمپاژ  است .

 

 وی افزود : این عملیات با صرف اعتباری معادل 5/1 میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری و داخلی  شرکت که از اواخر دی ماه سال 94 شروع گردیده ، مطابق برنامه زمان بندی شده و در نیمه اول مرداد ماه جاری به اتمام و بهره برداری رسید .

 

رئیس هیئت مدیره آبفای جنوب غربی تاکید کرد:در حال حاضر آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم نسیم شهر با کمیت و کیفیت مناسبی تامین و توزیع می شود و با راه اندازی و بهره برداری از این پروژه نیز که با استفاده از تجهیزات و امکانات به روز و مطابق با استانداردهای لازم تجهیز گردیده است،شاهد ارتقاء وضعیت فعلی ( کمیت و کیفیت آب شرب ) خواهیم بود  .

وی با اشاره به کمبود منابع آبی و همچنین ضرورت مصرف اصولی و پرهیز از اسراف و تبذیر این مایع حیات بخش ، خاطر نشان کرد: امیدوارم شهروندان و مشترکین محترم با رعایت الگوی مصرف و پرهیز جدی از مصارف غیرضروری  آب شرب مخصوصا در ایام پیک مصرف ، مانع افت فشار ، کمبود و یا قطعی آب آشامیدنی در نقاط مختلف شهرستان باشند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار