کد خبر: 805110
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
تا سال 1399 تمامی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

به گزارش جوان،‌ مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اينکه 94 درصد از جمعیت 900 هزار نفری این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: عملیات گازرسانی به 99 درصد شهرها و 84 درصد روستاهای استان تاکنون انجام شده است

سیامک حیدری افزود : 84 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار بوده که از 792 روستا، بيش از 400 روستا از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

وی همچنین ادامه داد: از مجموع 40 شهر چهارمحال و بختیاری 38 شهر گازرسانی شده و عملیات گازرسانی به دو شهر باقی مانده نیز اکنون در حال انجام است. طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال 1399 تمامی روستاهای بالای 20 خانوار چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز برخوردار می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: اکنون 58 ایستگاه تقلیل فشار، 200 ایستگاه فشارشکن، 280 هزار مشترک، 37 ایستگاه سوخت سی ان جی و پنج هزار و 100 کیلومتر شبکه گازرسانی شامل خطوط اننقال، تغذیه و 60 پوند توزیع در این استان وجود دارد.

وی اضافه کرد: مصرف گاز چهارمحال و بختیاری در سال گذشته یک میلیارد و 100 میلیون مترمکعب بوده که اين ميزان در چهار ماهه نخست امسال 275 میلیون مترمکعب بوده که با مدت مشابه سال قبل برابر است.

حیدری با اشاره به اينکه شرکت گاز چهارمحال و بختیاری برابر 500 میلیارد ریال پروژه در دست اجرا دارد، گفت: این میزان تا پایان امسال به 720 میلیارد ریال می‌رسد.

وي در ادامه به اجرای عملیات گاز رسانی به بخش میانکوه و شلیل شهرستان اردل درهفته دولت اشاره کرد و گفت: در مجموع 61 هزار میلیون ریال اعتبار برای افتتاح این دو پروژه هزینه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار