کد خبر: 805109
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
مسئول کمیته اوقات فراغت اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از اجراي طرح اوقات فراغت در استان مرکزی با 450 رشته ورزشی خبر داد.
اجراي طرح اوقات فراغت در مرکزی با 450 رشته ورزشی

به گزارش جوان،‌ مهین علی‌بخشی مسئول کمیته اوقات فراغت اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اينکه طرح اوقات فراغت امسال در 450 رشته و با همکاری 2 هزار و 500 مربی اجرا شد، گفت: فعالیت‌های طرح اوقات فراغت تابستان امسال از تیر ماه آغاز و با استقبال بسیار خوبی از سوی نوجوانان و جوانان همراه شد.

وی افزود: برنامه‌های ستاد اوقات فراغت استان در حوزه ورزش با برنامه‌ریزی بسیار خوبی که از سوی هیات‌های ورزشی صورت گرفت، به مرحله اجرا درآمد و هم‌اکنون نیز در حال اجرا است.

مسئول کمیته اوقات فراغت اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه متقاضيان با مراجعه به پایگاه‌های ورزشی، فعالیت‌های ورزشی- آموزشی خود را زیر نظر هیات‌های برگزار کننده طرح اوقات فراغت آغاز کرده‌اند، گفت: این برنامه‌ها در دو بخش آقایان و بانوان و با به کارگیری مربیان مجرب و آموزش دیده‌ به مرحله اجرا در آمده است.

علی‌بخشی افزود: در کنار طرح اوقات فراغت برنامه استعدادیابی نیز در دستور کار مربیان قرار گرفت که در این راستا بازرسی‌ها و نظارت‌های لازم نیز از سوی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شد.

مسئول کمیته اوقات فراغت اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از شرکت 25 هزار نفر از علاقمندان به برنامه‌های ورزشی در طرح اوقات فراغت تابستان امسال خبر داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار