کد خبر: 805045
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
رئیس دبیرخانه کارگروه اشتغال خوزستان:
رئیس دبیرخانه کارگروه اشتغال خوزستان با اشاره به تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری، از تحقق بیش از 32 درصدی تعهد اشتغال استان خبر داد.

حسین نظری  اظهار کرد: تعهد اشتغال 21 دستگاه اجرایی استان در سال جاری ایجاد 19 هزار و 527 فرصت شغلی است و تاکنون ایجاد 6 هزار و 303 فرصت شغلی در سامانه ملی رصد توسط این دستگاه‌های اجرایی ثبت شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع 32.2 درصد تعهد اشتغال استان تاکنون محقق شده است. همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت با تعهد ایجاد 6 هزار فرصت شغلی، بیشترین میزان تعهد اشتغال را در میان 21 دستگاه اجرایی استان دارد.

رئیس دبیرخانه کارگروه اشتغال خوزستان خاطرنشان‌کرد: اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تعهد 3 هزار و 337 فرصت اشتغال، سازمان جهاد کشاورزی با تعهد 2 هزار و 500 فرصت شغلی، کمیته امداد امام خمینی با تعهد یک هزار و 200 فرصت شغلی و سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها با تعهد ایجاد یک هزار و 190  فرصت شغلی، پس از سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان دارای بیشترین تعهد ایجاد اشتغال هستند.

نظری در خصوص عملکرد میزان تحقق تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان، عنوان کرد: سازمان جهاد کشاورزی با ثبت ایجاد 2 هزار و 443 فرصت شغلی، 98 درصد از تعهد اشتغال خود را محقق کرده است. همچنین اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد یک هزار و 137 فرصت شغلی، سازمان صنعت، معدن و تجارت ایجاد یک هزار و یک فرصت شغلی و کمیته امداد حضرت امام(ره) ایجاد 640 فرصت شغلی را تاکنون در سامانه رصد ثبت کرده‌اند. این دستگاه‌های اجرایی بیشترین عملکرد را در خصوص ایجاد فرصت شغلی داشته‌اند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر