کد خبر: 804507
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
طی عمل جراحی موفق صورت گرفت
پنس جراحی جامانده در شکم بانوی 35 ساله با عمل موفق جراحی توسط کادر پزشکی مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین خارج شد.

ریحانه چگینی با اشاره به اعلام گزارشی مبنی بر جاماندن شیء «پنس جراحی» در شکم یک زن 35 ساله اظهار کرد: با مراجعه این زن به مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین بعد از تصویربرداری از بدنش مشخص شد که در شکم این زن یک پنسی جراحی جا مانده است.

وی افزود: پنس جراحی که با عمل جراحی در یکی از مراکز آموزشی درمانی کشور طی دو ماه گذشته در شکم این زن جا مانده بود با عمل جراحی یکی از متخصصان مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین طی ظهر امروز خارج شد.

مسؤول اتاق عمل مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین بیان کرد: پنس جراحی جامانده در شکم زن 35 ساله توسط زهرا فراهانی، متخصص جراحی عمومی و تکنسین‌های اتاق عمل با انجام عمل جراحی سه ساعته از داخل شکم بیمار خارج شد.

چگینی بیان کرد: حال بیمار مناسب و مساعد بوده و با مراقبت‌های ویژه در بخش جراحی زنان مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین بستری است.

وی اضافه کرد: طی چند روز و هفته گذشته نیز شاهد عمل جراحی‌های موفقی در مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی بوده‌ایم که وجود این موفقیت‌ها نشان و بیانگر قدرت توانایی و تخصص پزشکان و جراحان قزوینی است.

مسؤول اتاق عمل مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین گفت: عمل جراحی حساسیت و اهمیت بالایی را به خود اختصاص می‌دهد که پزشکان در انجام این مهم باید دقت و توجه لازم و کافی را داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار