کد خبر: 804240
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
همزمان با دهه کرامت صورت گرفت:
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: همزمان با دهه کرامت ۶۰ برنامه با حضور خادمین رضوی و با حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با عنوان جشن های زیر سایه خورشید در استان هرمزگان برگزار میشود

مدیرعامل سازمان  فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: همزمان با  دهه کرامت ۶۰ برنامه با حضور خادمین رضوی و با حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری   با محوریت مساجد، حسینیه ها و بقاع متبرکه  با عنوان جشن های زیر سایه خورشید برای ششمین سال متوالی در استان هرمزگان برگزار میشود.

محمد مهدی جهانبخش افزود: این ویژه برنامه ها در شهرستان های بندرعباس، میناب، بشاگرد، جاسک، سیریک و رودان میزبان خدام رضوی خواهند بود.

وی تصریح کرد:در طول حضور این کاروان در استان ۱۶۸ برنامه با حمایت های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندعابس برگزار می شود، که  ترویج سبک زندگی رضوی با محوریت سبک زندگی جهادی، توسعه معنویی صحن و سرای مقدس و نورانی امام رضا (ع) ، ترویج فرهنگ زیارت از راه دور و توجه به قشر محروم از مهمترین اهداف این برنامه هاست.

جهانبخش ادامه داد:حضور خدام در زایشگاه ها و گفتن اذان و اقامه در گوش نوزادان تازه متولد شده و حضور خادمین در منازل زائرینی که به تازگی از زیارت حرم امام رضا(ع) بازگشتند، از شاخص ترین برنامه هاست.

وی همچنین خاطرنشان کرد:شرکت در جشن های مردمی، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان، عیادت بیماران و شرکت در آیین بزرگداشت امامزادگان در امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس ،عطرافشانی گلزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدای محیط بان هرمزگانی  ازدیگر برنامه های ویژه این هفته است.

گفتنی است ؛ از دیگر حمایت های سازمان فرهنگی شهرداری بندرعباس تبلیغات محیطی ویژه این مراسم ها در سطح شهر بندرعباس است

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر