کد خبر: 803985
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
همزمان با دهه کرامت صورت گرفت:
شورای معاونین آموزش وپرورش ناحیه دو به مناسبت دهه کرامت ازسالمندان آسایشگاه لقمان حکیم بندرعباس دلجویی کردند.

 به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت جمعی از کارکنان آموزش وپرورش ناحیه دو به اتفاق شورای معاونین در جمع سالمندان آسایشگاه لقمان حکیم حضور یافتند

اعضاء شورای معاونین در این بازدید ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع)به همه سالمندان نگهداری شده در این مرکز با اهدای هدایایی از آنان دلجویی نمودند.

معاون پشتیبانی ومالی این ناحیه بابیان اینکه تکریم و دلجویی از سالمندان در جامعه باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، اظهار داشت: برگزاری چنین برنامه هایی در آموزش وپرورش ومدارس باعث فرهنگ سازی و ارج نهادن  به زحمات بزرگان و به ویژه والدین می شود.

اسماعیل بواشه افزود:پدران ومادران برکت زندگی می باشد و باید فرهنگ سازی در نسل جوان انجام گیرد که این بزرگان درجمع خانواده ها زندگی کنند.

وی همچنین با قدردانی از کارکنان شاغل در این مرکز ، از خدمات و زحمات  آنان که برای حفظ حرمت و کرامت انسانی پدران و مادران تلاش می کنند تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه واحدی" مدیرسرای سالمندان لقمان حکیم"ضمن تقدیر و ابراز خرسندی از حضور میهمانان در این مرکز گزارشی از برنامه ها ومشکلات این مرکز را ارائه نمود وخواستار کمک و همراهی خیرین به این مرکز شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر