کد خبر: 803811
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصادهرمزگان خبرداد:
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان هرمزگان گفت: امسال ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات با رویکردطرح اقتصاد مقاومتی به بانک مهر اقتصاد این استان اختصاص یافت
بهزاد شمس الدینی  بمناسبت روزخبرنگار در نشست خبری افزود: سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات در زمینه اقتصاد مقاومتی به بانک مهر اقتصاد هرمزگان اختصاص یافت که این تسهیلات در جهت حمایت از بنگاههای کوچک و زودبازده است.

وی  بااشاره به اینکه  بانک مهراقتصاد در استان دارای ۱۴ شعبه است گفت: سعی براین است که  خدمات مختلف بانکی را  به بهترین شکل به مشتریان ارائه شود.

رئیس اداره امور شعب بانک مهراقتصاد هرمزگان یادآورشد: بانک مهراقتصاداستان به جهت شفاف سازی و اعتماد و اعتقادی  که مردم به آن دارند ، جز چهار بانک بزرگ استان معرفی شده  و تمام تلاش نیزبراین است  تا منابعی که جذب شده در خوداین استان مصرف نماید   .
وی درادامه با اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیان داشت: رویکرد اساسی بانک مهر اقتصاد بر محور اقتصاد مقاومتی استوارمیباشد و تحقق توسعه کلی در استان بویژه مناطق محروم نیز از اهداف است.
وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از چهارهزار میلیارد ریال تسیهلات به متقاضیان پرداخت شد و امسال نیز بیش از چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات درنظرگرفته شده که تاکنون یکهزار میلیارد ریال آن پرداخت شده است.
شمس الدینی  در پایان با اشاره به اینکه در تقویم اجرایی بانک مهراقتصاد تجلیل از خبرنگاران گنجانده شده است، یادآورشد: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند و تاکنون همکاری خوبی بین بانک مهراقتصاد و خبرنگاران در استان هرمزگان وجود داشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر