کد خبر: 803792
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري هرمزگان خبر داد:
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري هرمزگان گفت: دفتر امور بانوان و خانواده استانداري هرمزگان رتبه اول کشور در شاخص های حوزه زنان و خانواده وزارت نیرو را به خود اختصاص داد.

زهرا یعقوب نژاد عنوان كرد: شانزدهمین گردهمایی بانوان وزارت نیرو با حضورقائم مقام وزارت نیرو و جمعی مدیران کل امور بانوان استانداری ها و مشاوران اموربانوان وزارت نیرو از سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزارشد، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان رتبه اول در رتبه بندی شاخص های حوزه زنان و خانواده وزارت نیرو در کشور را کسب کرد.

وي یکی از دلایل مهم کسب رتبه برتررا انعقاد تفاهم نامه مشترک اداره کل امور بانوان با وزارت نیرو و اجرای طرح بانوی همیار آب و برق  (باهاب) با شرکت های وابسته به صنعت آب و برق استان دانست و افزود: از مهمترین برنامه های مشترک وزارت نیرو و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری اجرای طرح بانو همیار در مدیریت مصرف انرژی در بین خانواده هاست.

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري هرمزگان تصريح كرد: در راستای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال با هدف اصلاح رفتاری مصرف و فرهنگ سازی در جامعه زنان و خانواده باید با برنامه ریزی دقیق به اهداف کلان در مدیریت مصرف انرژی دست پیدا کرد.

 شايان ذكر است؛ در این گردهمایی از اهتمام و تلاش های زهرا یعقوب نژاد مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در راستای تفاهم نامه همیار آب و برق با اهداء لوح تقدیر و سپاس توسط قائم مقام وزارت نیرو کشورتجلیل شد.

 همچنین از صدیقه طبسی مشاور امور بانوان شرکت آب منطقه ای هرمزگان که موفق به اخذ رتبه ویژه بین مشاورین امور بانوان وزارت نیرو در طرح توسعه فرآیند ارزیابی شاخص های زنان بود، نیز تجلیل شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر