کد خبر: 803736
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
معاون درآمد و امور مشترکینآبفای جنوب غربی استان تهران :
کمال غربی گفت : در سه ماهه نخست سالجاری تعداد350 رشته انشعاب غیر مجاز در سطح شهرهای تحت پوشش شناسایی و جمع آوری شده است .
fبهاره عشقی صابر

 کمال غریبی معاون درآمد و امور مشترکین  شرکت آبفای جنوب غربی استان تهران ، اظهار کرد: با برنامه ریزیهای صورت گرفته در خصوص ساماندهی خطوط آبرسانی و انشعابات مشترکین ،طی سه ماهه نخست سال جاری  ، علاوه بر به روز رسانی شبکه ها و انشعابات قدیمی و فرسوده مورد نظر ، تعداد 350 رشته انشعاب غیرمجاز نیز شناسائی گردید .

غریبی افزود : علی رغم اینکه به کلیه مالکان این انشعابات اخطاریه های لازم درخصوص تبدیل به مجازصادر شده ،طی سه ماهه اول سال جاری تعداد 235رشته ازانشعابات غیرمجاز کشف ، پرونده سازی وتبدیل به مجاز گردیده است .

 وی بیان کرد: با اجرای طرح مذکور بالغ بر 7 میلیارد ریال و از طریق تبدیل به مجاز انشعابات مذکور به حساب شرکت واریز شده است .

این مقام مسئول تاکید کرد:تا پایان سه ماهه دوم علاوه بر ادامه شناسائی انشعابات غیرمجاز،برای کلیه انشعاباتی که قبلا کشف شده و اخطاریه لازم صادر شده ، مطابق مهلت تعیین شده به مجاز تبدیل خواهند شد و در صورت عدم همکاری لازم از سوی مالکان ، انشعابات مذکور جمع آوری می شود  .

غریبی خاطر نشان کرد: این عملیات همچنان ادامه دارد و مطابق برنامه زمانبندی شده ،تا پایان سال جاری جمع آوری  تعداد 1300 رشته انشعاب غیرمجاز در محلات و شهرهای مورد نظر که مطالعات لازم در این خصوص صورت گرفته انجام خواهد شد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار