کد خبر: 802064
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه جمعی از مدیران حوزه معاونت بهداشتی و همراهی مدیر شبکه و مسئولان ستادی شبکه بهداشت بندرخمیر از مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان بازدید کرد

 دکترغلامعلی جاودان با تاکید بر تلاش همه جانبه به منظور ارتقاء شاخصهای بهداشتی در مناطق روستایی استان گفت: خانه های بهداشت نقش مهمی در تامین و ارتقاء سلامت در روستاها دارند.

وی بررسی مشکلات و دریافت نقطه نظرات پزشکان، کارشناسان و بهورزان را یکی از مهمترین مولفه های برنامه ریزی در حوزه بهداشتی عنوان کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اجرای برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت ، خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه گامی مهم از سوی دولت به منظور رفع مشکلات مردم در بخش بهداشت و درمان است که به طور یقین با گذشت زمان از اجرای این برنامه شاهد ارتقاء شاخص های بهداشتی و سلامت در جامعه خواهیم بود.

در ادامه این سفر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جلسه شورای اسلامی شهر رویدر حضور یافت

رئیس شورای اسلامی رویدر در این نشست گفت:افتخار بسیار بزرگ و جای قدردانی وصف ناپذیر است که معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شبانه از مراکز بهداشتی و درمانی این منطقه بازدید و پایش نمودند.

جمالی اظهار داشت : از اینکه معاون بهداشتی دانشگاه با اهمیت به مقوله بهداشت و درمان با پشت کار و همت و تلاش های خستگی ناپذیر در رفع ایجاد موانع و نواقص بهداشتی بخصوص در مناطق روستایی تلاش می کنند، نشان دهنده آینده بسیارخوب و تحولات عظیم در حوزه بهداشت و اقصی نقاط در جای جای نقاط استان می باشد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جلسه شورای اسلامی رویدر با بیان اینکه ماموریت این دانشگاه را خطیر و با اهمیت عنوان کرد گفت: یکی از ویژگیهای مهم مدیران و کارشناسان دانشگاه و معاونت بهداشتی را نوآوری، جسارت و داشتن فکر خوب برای ایجاد سیستم جدید ارائه خدمات دانست.

وی حمایت کامل خود از نوآوریهای این دانشگاه که در قالب مجتمع های سلامت  می باشد اعلام کرد و توصیه هایی نیز برای پیشرفت و بهبود ارائه خدمات ساختاری ارائه نمود.

 دکتر جاودان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مدیر شبکه بهداشت ودرمان بندرخمیر و همکارانش و همچنین شورای اسلامی شهر رویدر گفت : پروژه احداث مرکز بهداشتی و درمانی رودبار از توابع شهر رودیدر که متوقف مانده تامین اعتبار خواهد شد و ان شاالله در هفته دولت بهره برداری و افتتاح خواهیم کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر