کد خبر: 800197
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
بانک‌های خصوصی سپرده‌های مردم همدان را در استان مصرف کنند تا بتوان گامی در راستای تولید و اشتغالزایی برداشت.
محمدناصر نیک‌بخت استاندار همدان با تأکید بر اینکه مصوبات ستاد تسهیل لازم‌الاجرا بوده و باید توسط دستگاه‌ها و بانک‌ها اجرایی شود، گفت: به دنبال این هستیم دست تولیدکننده را بگیریم تا کارگر بیکار شده مجدد شاغل شود.

وی با بیان اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی برای دولت و نهادهای وابسته به نظام از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: بانک‌های خصوصی همچون بانک‌های دولتی در زمینه سود یکسان عمل می‌کنند اما متاسفانه برخی فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان از برخی بانک‌ها تسهیلات ربایی با سود 57 درصدی می‌گیرند که خود را دچار مشکل می‌کنند.

وی ایجاد سهولت در امر تولید و فعالیت بخش خصوصی را از وظایف اصلی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برشمرد و گفت: اگر واحد تولیدی تمام بدهی خود را پرداخت کرده و معوقات را صفر کند در نهایت جرایم بخشوده می‌شود.

نيك بخت با اشاره به اینکه جرائم پلکانی برای تسهیلات بانکی واحدهای تولیدی حذف شده و ستاد تسهیل نیز بر این موضوع تاکید کرده است، افزود: پس از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و نام‌گذاری سال، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای احیاء واحدهای تولیدی و رفع مشکلات تولید آغاز به کار کرد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار