کد خبر: 798817
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از اجراي پروژه گازرسانی به ۳ شهر و ۱۱۰ روستای استان قزوین خبر داد.
اسماعیل مفرد بوشهری با اشاره به اينکه طرح گازرسانی به ۱۱۰ روستای استان قزوین در حال اجرا است که با اجرای آن شاخص‌های توسعه‌مندی استان افزایش می‌یابد، گفت: امسال بیش از 148 کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری گاز طبیعی اجرا شده است که از این میزان 127 کیلومتر در روستاها و 21 کیلومتر شبکه‌گذاری در شهرها و بخش‌های صنعتی بوده است.

وی افزود: عملیات توسعه گازرسانی در استان به ویژه در بخش‌های روستایی شتاب بیشتری گرفته است به طوری که عملیات شبکه‌گذاری در سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از سه برابر شده است.

بوشهری ضمن مطلوب ارزیابی کردن روند رو به رشد توسعه گازرسانی در استان ادامه داد: هم اکنون 98 درصد خانوارهای شهری و 74 درصد خانوارهای روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند و در بخش صنعتی نیز 2 هزار و 333 مصرف‌کننده صنعتی از گاز به‌ عنوان سوخت و خوراک کارخانه‌ها استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز قزوین گفت: هم‌اکنون عملیات گازرسانی به 3 شهر و 110 روستای این استان در دست اجراست و با اتمام طرح‌های در دست اجرا و برخورداری شهرها و روستاهای بیشتر از شبکه گازرسانی، امید است گاز به عنوان پیشران توسعه بتواند نقش مهمی در افزایش رفاه و پیشرفت مناطق مختلف استان داشته باشد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار