کد خبر: 797499
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
شبکه شهرهای دوستدار کتاب ایران با برگزاری مجمع عمومی در نیشابور، راه اندازی شد که کاشان نیز به عنوان شورای هماهنگی این شبکه انتخاب شد.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با اعلام خبر برگزاري اين همايش گفت: با حضور نمایندگان 15 شهر نامزد پایتخت کتاب ایران با برگزاری نخستین مجمع عمومی شبکه شهرهای دوستدار کتاب ایران در نیشابور پنج شهر کاشان ، نیشابور، اهواز، شهرکرد و تبریز به عنوان شورای هماهنگی این شبکه و شهرهای سبزوار و اصفهان به عنوان شهرهای علی البدل شورای هماهنگی انتخاب شدند.

مصطفی جوادي مقدم افزود: در این مجمع مقرر شد که دبیرخانه این شبکه هر سال در شهر پایتخت کتاب ایران باشد و اساسنامه پیشنهادی شبکه شهرهای دوستدار کتاب اصلاح و تصویب شد.

وي ادامه داد: هماهنگی میان شهر های مختلف و اطلاع از برنامه ها و فعالیت های شهرها در عرصه کتابخوانی از ماموریت های این شبکه است.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با اشاره به اقدامات انجام شده طي اين مراسم، گفت: در همایش مدیران فرهنگی سراسر ایران و پانزده شهر نامزد نهایی پایتخت کتاب ایران که در نیشابور برگزار شد برنامه های و طرح های سال‌هاي آتی ادارات و بخش خصوصی کاشان در حوزه کتاب تشریح شد.

مصطفی جوادی مقدم افزود: در این همایش از همدلی مدیران شهری و فرهنگی کاشان در راستای ارتقاء سطح مطالعه به عنوان یکی از پتانسیل های کاشان یاد شد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار