کد خبر: 796774
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان در بازدید از شرکت های صنعتی دچار مشکل کمبود آب اظهار داشت : پس از اطمینان از تامین آب و تداوم آبرسانی به مراکز صنعتی حساس ، در کارگروههای تخصصی برنامه های دائمی و بلند مدت بررسی و عملیاتی خواهند شد.
حمیرا رحیمی

علیرضا شفیع زاده همکاری مدیران و کارشناسان صنعتی استان را حلقه اطمینان و اجرای طرح های امدادی در صنعت دانست و افزود : تا سیراب شدن ریشه صنایع استان ، طرح های اجرایی و نظارتی مستمر ادامه خواهد داشت . وی خاطر نشان کرد :  کمبود آب صنعتی در برخی مناطق استان آزمون سنجش اراده ها برای رسیدن به اصل تولید اقتصادی است که میتوان با همدلی مسئولان و صنعتگران از آن با شایستگی عبور کرد.

شفیع زاده در ادامه بیان داشت : با توجه به فصل گرم سال ، خشکسالی های اخیر و کمبود آب هر چند تدابیر لازم اندیشیده شده است و نظارت دقیقی در این راستا صورت  میگیرد ولی در صورت صرفه جوئی نکردن در مصرف آب امکان بحران در این خصوص دور از ذهن نیست . وی تاکید کرد : بخش های دولتی و خصوصی استان و بخصوص واحدهای صنعتی  توجه لازم را در این زمینه بعمل آورده و از مصارف غیر ضرور خودداری نموده تا  همچنان شاهد چرخش چرخه تولید صنعت باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر