کد خبر: 795711
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
رئیس پلیس فتا گلستان گفت: شركت‌های بازاریابی شبكه‌ای و اینترنتی همانند هرمی ها به صورت فیزیكی و برگزاری جلسات و نشست‌های حضوری افراد را جذب و ازآنها کلاهبرداری می کنند.
میزان: سرهنگ حبیب‌الله رجبلی در خصوص اقدامات برخی از مجموعه‌هایی كه به صورت بازاریابی شبكه‌ای و اینترنتی در استان گلستان فعالیت دارند، اظهار داشت: فعالیت فیزیكی و برگزاری مراسم‌ها و كلاس‌های حضوری این مجموعه‌ها غیرقانونی است.

وی ادامه داد: متاسفانه این شركت‌ها كه از طریق مقررات قانونی خودشان در حال فعالیت هستند،‌در حال انجام تخلفاتی هستند كه ما مستندات را جمع‌آوری كردیم و به مراجع ذی‌صلاح ارسال كردیم.

رئیس پلیس فتا گلستان خاطرنشان كرد: این شركت‌ها هیچگونه نمایندگی در استان گلستان ندارند و متاسفانه در حال حاضر در حال اجرای جلساتی هستند كه جذب هم دارند و در حال فعالیت پوششی هستند.

رجبلی با تایید اینكه یكی از این شركت‌ها بیش از یك میلیون و 500 هزار نفر عضو دارد، یادآور شد: فعالیت این شركت‌ها (Marketing Network ) همانند شركت‌های هرمی است و چون نمایندگی این شركت در استان وجود ندارد و اگر مشكلی پیش بیاید، ‌پیگیری موضوع برای دریافت مطالبات بسیار سخت است.

این مقام انتظامی همچنین افزود: مكاتبه‌ای با فتا ناجا و وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد و اقدامات و تذكرات شدید قانونی به آن شركت داده شد و تا زمانی كه شكایتی ارائه نشود، ما تنها می‌توانیم به مردم اطلاع رسانی كنیم كه مردم دچار مشكل نشوند.

رئیس پلیس فتا گلستان در پایان ابراز داشت:‌ تاكنون معترضان و منتقدان به این امر، محل جلسات این افراد را گزارش نكردند و این خود بیانگر این مطلب است كه این شركت‌ها بسیار پوشیده كار می كنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
داود سجادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
0
0
ظاهرا وزارت صنعت ومعدن با نیت خیر ولی روش غلط به اینها مجوز میدهد وبدون نظارت رها میسازد.مسلما اغلب این ها دچار فساد هستند ومیشوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار