کد خبر: 794535
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
آیت‌الله مکارم‌ شيرازي:
آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس، روز اعلام وفاداری مسلمانان به قدس شریف و اعلام بیزاری از غاصبان و پشتیبانان آن‌ها است.
جوان ‌آنلاين: آیت الله مکارم شیرازی در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان که در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس اظهار داشت: در روز قدس فریاد فلسطینی‌ها در دنیا طنین‌انداز می‌شود تا مسلمانان متوجه شوند که قبله اول مسلمانان از پیکره اسلام قطع شده و این قطعه باید به پیکر جامعه اسلامی وصل شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس افزود: روز قدس روز وفاداری مسلمانان به قدس شریف و اعلام بیزاری از غاصبان و پشتیبانان غاصبان است.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با تاکید بر لزوم حضور پرشور مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس بیان کرد: با توجه به شرایطی که امروز در جهان اسلام حاکم است باید راهپیمایی روز قدس را برگزار کنیم تا نسل جوان جامعه قضیه مسجد الاقصی و اشغال فلسطین را بدانند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: مسجد‌الاقصی نخستین قبله مسلمانان است و انشاءالله روزی این مکان از دست صهیونیست‌ها آزاد خواهد شد.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
0
سلام
اسراییل ،مجسمه ی شیطان وغده ی سرطانی است که بایدبه طورکامل نابودشود،إن شآء الله .اسراییل دشمن مشترک مسلمین ،دشمن انسانیت ،دشمن عدالت ونقض کننده ی حقوق بشراست .بایددرروزقدس علیه این رژیم وحشی وکودک کش درراهپیمایی ها حاضرشده وشعارهای مرگ بر آمریکاومرگ براسراییل سردهیم.
** وسیعلموا الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون **
ناشناس
|
Poland
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
0
بهتر است دولتمردان رسیدگی به جرایم آشکار مدیران و مسئولان پیرامون حقوق های نجومی را سریعآ به اطلاع مردم برسانند در غیر اینصورت مردم واکنش نشان خواهند داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار