کد خبر: 794384
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامي ‌
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي در حکمي سردار سرلشکر پاسدار محمدحسين باقري را به رياست ستاد کل نيروهاي مسلح منصوب کردند.
سرلشکر باقري رئیس ستاد کل نيروهاي مسلح شدبه گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، متن حکم فرمانده معظم کل قوا به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
سردار سرلشکر پاسدار محمدحسين باقري
با توجه به انتقال سردار سرلشکر بسيجي دکتر سيدحسن فيروزآبادي به جايگاه مشاورت عالي فرماندهي کل نيروهاي مسلح، و نظر به خدمات شايسته و تجارب ارزنده جنابعالي در دوران دفاع مقدس و پس از آن به‌ويژه در مسئوليت‌هاي ستاد کل و قرارگاه خاتم‌الانبيا(ص)، شما را به رياست ستاد کل نيروهاي مسلح منصوب مي‌کنم. با تمسک و اميد به عنايات الهي، ارتقای توانمندي‌ها و آمادگي‌هاي دفاعي امنيتي نيروهاي مسلح و بسيج مردمي و امکان پاسخگويي به‌موقع و مؤثر به هر سطح و نوع از تهديدات متوجه به نظام جمهوري اسلامي ايران با عمل انقلابي مورد انتظار است.

از تلاش‌هاي مخلصانه و مدبرانه سردار سرلشکر بسيجي دکتر فيروزآبادي از ابتدا تاکنون در اين مسئوليت مهم قدرداني و تشکر مي‌کنم. دوام توفيقات همگان را از خداوند متعال مسئلت مي‌کنم.

 سرلشکر محمد باقری از فرماندهان با سابقه نیروهای مسلح و برادر شهید حسن (افشردی) باقری است که در سال 88 به درجه سرلشکری نائل آمد و در سوابق خود معاونت اطلاعات و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح را نیز بر عهده داشته است. وی پیش از این انتصاب، ریاست ارکان و امور مشترک نیروهای مسلح را عهده‌دار بود.
    
انتصاب سرلشکر فيروزآبادي به مشاورت فرماندهي کل قوا
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي در حکمي سردار سرلشکر بسيجي دکتر سيدحسن فيروزآبادي را به عنوان مشاور عالي نظامي فرماندهي کل قوا منصوب کردند.  به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، در حکم فرمانده معظم کل قوا به سردار سرلشکر بسيجي دکتر سيدحسن فيروزآبادي آمده است: حمد و سپاس بي‌پايان به درگاه ايزد منان که توفيق خدمت و مجاهدت طولاني به شما و همکارانتان عنايت فرمود. اکنون که ستاد کل نيروهاي مسلح از قابليت‌ها و توانايي‌هاي خوبي به فضل الهي برخوردار گرديده، لازم است از تجارب ارزنده جنابعالي در مشاورت به اينجانب به ويژه امور نيروهاي مسلح، استفاده شود. بر اين اساس، شما را به عنوان «مشاور عالي نظامي فرماندهي کل قوا» منصوب مي‌کنم. دوام توفيقات جنابعالي را از خداوند بزرگ مسئلت دارم. 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خادم شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
0
باسلام
جناب سر لشکر عزیز یک خادم به شما تبریک میگوید امیدوارم زیر سایه حضرت حق در کارتان موفق و موئید باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
0
کاش تعطیلات عید فطر به سربازای آموزشی مرخصی بدن تا به خانواده هاشون سر بزنن.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار