کد خبر: 794309
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
با حضور مسئولین انجام شد:
با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی گلنگ احداث ساختمان شماره 3 دادگستری شهرستان اسلامشهر به زمین زده شد.
محمدرضا عباسی

  



 در ششمین روز ازهفته گرامیداشت  قوه قضائیه ، با حضورجمعی ازمسئولین و مقامات  استانی و منطقه ای ، گلنگ احداث  وآغاز عملیات احداث ساختمان شماره 3 حوزه قضائیه شهرستان اسلامشهر در مجموعه دادگستری  این شهرستان به زمین زده شد .

 در این مراسم که رئیس کل دادگستری به اتفاق معاونین وی و ائمه جمعه و فرماندارشهرستان وجمعی  روسای ادارات  شهرستان اسلامشهر حضور داشتند ،عملیات اجرایی احداث ساختمان شماره 3 دادگستری اسلامشهرآغاز گردید .

این ساختمان که در راستای  مصوبات نخستین  سفر ریاست قوه قضائیه به استان تهران و شهرستان اسلامشهر به تصویب رسیده ، قرار است با اعتباری 40 میلیارد ریال  ودر زمینی به وسعت 3هزار متر مربع و با زیر بنای 5000 هزار متر مربع   در 5 طبقه  حداکثر ظرف مدت 2 سال  احداث و به بهره برداری برسد .

 در حال حاضر   کمبود فضای اداری برای  استقرار شعب مختلف و رسیدگی  به پرونده های قضائی مراجعان   یکی از مشکلات و معضلاتی است که  پرسنل دادگستری شهرستان اسلامشهر و مراجعه کنندگان با آن روبرو هستند که  با توجه به افزایش پستهای قضائیی این حوزه از 37به 75   احداث این ساختمان لازم وضروری بوده و در خدمات رسانی مطلوبتر به شهروندان  نقش بسزایی ایفا خواهد نمود .


 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار