کد خبر: 792809
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
ا مام جمعه واوان :
حجت الاسلام حمزه محمدی گفت: شهدا فضای زندگی بشری را برهم زدند و ما باید انها را الگو قرار دهیم .
محمدرضا عباسی




حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه  شهر واوان بخش مرکزی شهرستان اسلامشهر ، در نخستین یادواره 130 شهید  ورزشکار شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: شهدا با تقدیم سرمایه خود و جان گرانقدرشان  ، زندگی ظاهری بشر را برهم زدند ، باید این عزیزان بعنوان الگو و اسوه انسانها انتخاب شوند .

 حجت السلام محمدی افزود: اگر کسی امور خود را به خدا واگذار نماید ، بزرگ و ارجمند می شود  و اگر انسانی به غیر از خدا به کسی توکل و اعتماد کند ، خوار و ذلیل می گردد.

وی بیان کرد:   متاسفانه در دوران امروزی با تغییر الگوها ، سبک زندگی و امورات  مردم نیز تغییر یافته و  به اشخاص و افراد غیر از خدا  بیشتر اعتماد و توکل می شود ، در صورتی که توکل به خداوند رحمان  همواره باعث موفقیت و سربلندی انسانها بوده وهست .

امام جمعه واوان تاکید کرد: نمونه ای از اتکال و اعتماد به خداوند ، موفقیت جوانان  شهرستان اسلامشهر و شهرک واوان در عرصه های مختلف  فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی  است ، که با توکل و اعتماد به خداوند متعال به موفقیتهای چشمگیری دست یافته اندو نام این شهرستان  را برزبانها جاری  نموده اند .

دبیر یادواره 130 شهید ورزشکار شهرستان اسلامشهر،  نشان کرد: جوانان مومن و انقلابی شهرواوان امسال توانستند،با اتکال به خدا و الگو قرار دادن شهدا  یک تیم ورزشی  از مسجد حضرت موسی ابن جعفر (ع) این منطقه ، بدون حمایت اسپانسری به لیگ تکواندو کشور راه یابند.

در ادامه این مراسم استاد کلامی زنجانی شاعر انقلابی و متعهد کشور اشعاری را در وصف شهیدای ورزشکار  قرائت نمود و در خاتمه  با اهدای لوح سپاس و تندیس ییادواره 130 شهید ورزشکار اسلامشهراز خانواده های معظم شهدای ورزشکار این شهرستان  و تعدادی از مربیان و قهرمانان و نام آوران رشته های مختلف ورزشی شهرستان اسلامشهر تجلیل و قدردانی بعمل آوردند .

 لازم به ذکر است که نخستین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان اسلامشهر ، به همت کانون بسیج ورزشکاران شهرستان اسلامشهر و با همکاری کانون فرهنگی راه انقلاب ، ادارات بنیاد شهید و امورایثارگران ،ورزش و جوانان اسلامشهر و چهاردانگه و سپاه ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهداء اسلامشهر و امام جمعه شهر واوان در مسجد حضرت  موسی ابن جعفر(ع) شهر واوان وبا حضور اقشار مختلف مردم ، مسئولین ، ورزشکاران  برگزار شد .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار