کد خبر: 787045
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
مدیرعامل بانک کشاورزی از خرید۱۷ میلیارد یورویی مواد غذایی ایران از سوی روسیه در سالجاری خبر داد.

مرتضی شهید‌زاده در ارومیه با اعلام این خبر گفت: در برنامه ششم توسعه رسالت سنگینی بر عهده بانک کشاورزی قرار داده شده بطوریکه بانک کشاورزی مکلف است 9 برابر دولت سرمایه مورد نیاز واحدهای تولیدی کشاورزی را تامین کند.

وی افزود: وظیفه بانک کشاورزی اتصال مردم به واحدهای تولیدی کشاورزی و کشاورزان است و در حقیقت هدایت منابع مردمی به سمت تولیدات کشاورزی از سوی این بانک به طور تخصصی انجام می‌شود.

مدیرعامل بانک کشاورزی تصریح کرد: بانک کشاورزی در طول عمر خود از یک صندوق در باور مردم به یک بانک حرفه‌ای و تخصصی ارتقاء یافته و کار تامین امنیت غذایی شهروندان را در گستره کشور بر عهده گرفته است.

وی گفت:: با تغییراتی که در سیاست‌های کشور روسیه انجام گرفته امسال بیش از 17 میلیارد یورو محصولات کشاورزی و غذایی از جمهوری اسلامی ایران خریداری می‌شود و به همین خاطر کار ساماندهی به صادرات منظم به این کشور از طریق راه اندازی یک شرکت منسجم در حال انجام است..

شهید‌زاده گفت: در طول ده سال اخیر 85 درصد از نیاز مالی بخش کشاورزی از طریق بانک کشاورزی تامین شده و در سال گذشته افزون بر 248 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: بانک کشاورزی تنها بانکی است که امسال 50 هزار میلیارد ریال برای افزایش سرمایه آن تصویب شده و علاوه بر آن امسال 500 میلیون دلار از محل صندون ذخیره ارزی به این بانک اختصاص می‌یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار