کد خبر: 780893
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
با استقبال کم نظیر جهادگران داخلی و خارجی برگزار شد
برای اولین بار دومین شب خاطره جهادی به صورت بین المللی با حضور جهادگران داخلی و خارجی از کشورهای مختلف اسلامی برگزار شد.
به گزارش جوان آنلابن به نقل از خبرگزاری بسیج، همزمان با 8 اردیبهشت یازدهمین سالگرد مرحوم حاج عبدالله والی که 23 سال از دوران زندگی خود را برای عمران و آبادانی منطقه ی محروم بشاگرد سپری کرد، شب خاطره جهادی برگزار شد.

این مراسم که سال دوم خود را طی نمود برای اولین بار به صورت بین المللی و با حضور جهادگران داخلی و خارجی از کشورهای مختلف اسلامی برگزار شد که علاوه بر جهادگران ایران اسلامی، طلبه ی سری لانکایی نیز خاطراتی از حضور در اردوی سازندگی را بیان نمود.

استقبال کم نظیر خواهران و برادران جهادگر، رونمایی از اولین کتاب اردوهای جهادی به زبان عربی و برپایی غرفه ی عرضه صنایع و محصولات روستاییان از تفاوت های اساسی شب خاطره دوم بود.

سردار غلامی مسئول سازمان بسیج سازندگی، بشارتی مسئول سابق امور مناطق محروم، سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر، خانواده معظم شهیدان جهادگر مدافع حرم حمیدرضا اسداللهی و محمدرضا دهقان از جمله میهمانان اصلی این مراسم بودند.

در شب خاطره جهادی که مقرر است هر سال به مناسبت سالگرد والی دلهای مردم بشاگرد برگزار شود یاران و همسنگران و خانواده های حاج عبدالله، حاج محمود، حاج امیر و حاج مجید والی نیز حضور یافته و رونق خاصی به مراسم بخشیده بودند.

در پایان مراسم حجت الاسلام قاسمیان در باب فرهنگ و روحیه جهادی و ملزومات توسعه و تقویت این فرهنگ سخنرانی نمود.

گفتنی است شب خاطره جهادی ابتکار جمعی از گروه های جهادی است که این حرکت خودجوش در برخی استان های کشور نیز اجرا شده و یا در حال اجرا است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار