کد خبر: 773545
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
استاندار بوشهر :
استاندار بوشهر گفت: مجتمع بزرگ آموزشی ویژه دانش‌آموزان عشایری و روستایی محروم استان بوشهر با مشارکت خیران احداث خواهد شد.

  دکترمصطفی سالاری در نشستی با  حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور اظهار داشت: مشارکت برای ارتقا کیفیت آموزش در مقطع متوسطه دوم ویژه دختران در استان بوشهر ضروری است.
 وی بیان کرد: با موافقتی که انجمن خیرین مدرسه‌ساز داشته است، مجتمع بزرگ آموزشی خوابگاهی ویژه دانش‌آموزان عشایری و روستایی محروم استان بوشهر ساخته خواهد شد.
 دکترسالاری گفت: این مجتمع شامل سه بخش آموزشی، خوابگاهی و ورزشی می باشد و این کار نقش مهمی در جذب دانش آموزان مناطق محروم و روستایی برای تقویت استعداد آن ها دارد.
 استاندار بوشهر گفت: شیوه تشویق دانش‌آموزان برای درس خواندن باید تغییر کند و دهیاران و شهرداران باید در این راستا برنامه‌ریزی داشته باشند و شاگردان مناطق خود را به شیوه های متفاوت تشویق کنند.
 رئیس هیئت‌مدیره خیرین مدرسه‌ساز کشور نیز با اعلام آمادگی برای ساخت مجتمع بزرگ آموزشی، خوابگاهی ویژه دانش‌آموزان محروم در بوشهر ادامه داد : برای حل مشکلات آموزش برای دانش‌آموزان مناطق محروم نیازمند عزم ملی هستیم.
محمدرضا حافظی ضمن تشکر از توجه ویژه استاندار بوشهر به دانش‌آموزان مستعد مناطق محروم اظهار داشت : موسسه قلم چی  100  هزار دانشجو را با  5 میلیارد تومان اعتبار تحت پوشش خود قرار داده است و این خود یک کار بسیار ارزشمند است.
 وی ادامه داد: چنین اقداماتی باهدف ارتقا کیفیت آموزش و تشویق دانش‌آموزان و دانشجویان بسیار مهم و تأثیرگذار خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر