کد خبر: 771224
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خبر داد:
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از افتتاح و بهره برداری ساختمان موسسه قرآنی ثقلین روستای چارک شهرستان دشتی خبر داد.

عبدالرضا عالی پور گفت: اوصاف دهکده قرآنی چارک برای همه ما آشنا است و با توجه به ویژگی های ملی و بین المللی این روستا، در مسائل قرآنی و اهل بیت باید تلاش های ویژه ای از طرف استان و شهرستان در این روستا صورت گیرد.

وی افزود: زمین این مؤسسه ٥٦١ متر می باشد که در سال ١٣٨٧ کلنگ زنی شد و بالغ بر ١٥٠ میلیون تومان جهت ساخت، تکمیل و تجهیز این مؤسسه اعتبار اختصاص پیدا کرده است.

عالی پورادامه داد: از اعتبار اختصاص یافته به این مؤسسه مبلغ ٣٠ میلیون تومان توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ٥٠ میلیون تومان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر جهت ساخت این مؤسسه هزینه شده است.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: مبلغ ٧٠ میلیون تومان توسط فرمانداری شهرستان دشتی در سال جاری به منظور تکمیل و تجهیز که مبلغ ٤٠ میلیون تومان جهت تکمیل و مبلغ ٣٠ میلیون تومان جهت تجهیز تأمین اعتبار شده که مقداری از وسایل خریداری و ماباقی در اسرع وقت خریداری خواهد شد.

وی در پایان گفت: لازم است از طرف فرمانداری این شهرستان در بودجه امسال مبلغی جهت سیستم سرمایشی و مسیر جاده ای که به این مؤسسه وصل می شود، اختصاص پیدا کند تا دسترسی به این مؤسسه آسانتر باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: در طول دهه فجر امسال ٩١ پروژه عمرانی در سطوح مختلف شهری و روستایی به برکت دعای شما و پیگیری های خادمان شما در دولت تدبیر و امید افتتاح و یا کلنگ زنی شده است.

محمد حسینی افزود: نگاه ما به دهکده قرآنی چارک نگاه ویژه ای می باشد، چرا که این روستا افتخارت زیادی در سطح شهرستان، استان، کشور و بین المللی کسب نموده است.

وی ادمه داد: فرمانداری این شهرستان جهت تجهیز این مؤسسه و احداث راه ارتباطی به این مؤسسه آمادگی دارد و در کمیته برنامه ریزی امسال نسبت به مسائل و مشکلات این روستا با توجه به اولویت های که ذکر شده با دید بازتری نگاه خواهیم کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر