کد خبر: 771207
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه معتقد است که هرگونه انتشار فهرست انتخاباتی در کنار فهرست واحد اصولگرایان به صلاح نیست.
اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در ارزیابی خود از لیست انتخاباتی اصولگرایان برای مجلس دهم اظهارداشت: قطعا زمانی که یک جریان لیست انتخاباتی منتشر می‌کند، جامعیت آن لیست را مدنظر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه تهیه فهرست انتخاباتی اصولگرایان حاصل زحمات دو ساله است، افزود: سلایق و دیدگاهها درباره لیست اصولگرایان متفاوت است و ممکن است کسی این لیست را بهترین و یا دیگری لیست مذکور را خیرالموجودین بداند اما با این حال فهرست مذکور جامعیت لازم را دارد.

بادامچیان در ادامه تأکید کرد: کاندیداهای لیست اصولگرایان افراد با سابقه‌ای هستند که در خط اصولگرایی حرکت می‌کنند، بنابراین به نظر می رسد فهرست مذکور فهرست خوبی باشد.

* فهرست واحد اصولگرایی دلیل وحدت است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره انتشار سایر لیست‌های اصولگرایی در کنار لیست واحد اصولگرایان تصریح کرد: ما نمی‌توانیم برای سایر نیروهای اصولگرایی تعیین تکلیف کنیم و تنها می‌توانیم نظراتمان را منعکس کنیم.

بادامچیان تأکید کرد: معتقدم اینکه اصولگرایی یک فهرست داشته باشد، دلیل وحدت است.

وی با بیان اینکه لیست انتخاباتی اصولگرایان می‌تواند در عرصه‌های داخلی و خارجی آثار مثبتی به جا بگذارد، ادامه داد: در روزگاری که استکبار  حتی به نفوذ در مجلس خبرگان هم طمع دارد و همچنین در صدد این است تا پای سایر عوامل نفوذی را به مجلس بکشاند، باید بیشتر مراقب بود و وحدت عمل داشت.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در ادامه بیان کرد:  بنده وجود و انتشار سایر فهرست‌های اصولگرایی در کنار فهرست واحد اصولگرایان را مناسب و به صلاح نمی‌دانم چراکه انتخابات یک امتحان الهی است که امام(ره) درباره آن فرمودند "ضابطه گران را از رابطه گران تفکیک می‌کند"، لذا ضابطه این نیست که هر کس بیاید و 6 فهرست بدهد، آن هم در روزگاری که خطراتی برای افکار و عقاید مغایر با خط ولایت و فقاهت در جامعه احساس می شود.

بادامچیان در پایان درباره اقبال فهرست اصولگرایان در بین افکار عمومی گفت: فهرست انتخاباتی اصولگرایان اقبال مردمی لازم را داراست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار