کد خبر: 770586
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
معاون وزیر بهداشت از راه‌اندازی 55 بیمارستان در 20 استان کشور تا پایان سالجاری خبر داد.

محمد حاجی‌آقاجانی در مراسم افتتاحیه بیمارستان حشمتیه سبزوار با بیان "بیمارستان‌های ما در سطح کشور 35 سال قدمت دارد" اظهار داشت: دولت توجه زیادی به تعمیم، نوسازی و بهسازی بیمارستان‌های کشور دارد که در همین راستا وزارت بهداشت 2 برنامه در حوزه بازسازی و ارتقاء را در حوزه کاری خود در دستور کار قرار داده است.

معاون وزیر بهداشت با ابراز اینکه در همین راستا وزارت بهداشت 2‌میلیون مترمربع فضای بیمارستانی را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: از این بین 73‌درصد کارها انجام شده و احداث بخش‌های مختلف کلینیک سرطان و بلوک‌های زایمان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته 55 بیمارستان با حدود 4هزار و 100 تخت در 20 استان کشور تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود، ادامه داد: 2500 تخت از این تعداد برای مناطق محروم است، همچنین 5‌هزار و 700 تخت در 67 بیمارستان کشور در 21 استان تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

حاجی‌آقاجانی با بیان اینکه در 12‌ سال گذشته تنها 2هزار تخت به‌صورت مکتوب اضافه شده است، خاطرنشان کرد: این امر در دولت یازدهم چندین برابر بوده است.

وی با ابراز اینکه تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در حوزه سلامت بسیار ارزشمند است، عنوان کرد: افتتاح بیمارستان 245 تختخوابی حشمتیه سبزوار با این سطح کیفیت بسیار بالا نشان از ظرفیت شهرستان در این بخش است.

محمد حاجی‌آقاجانی همچنین گفت: طرح آمایش ملی سرطان که یکی از اولویت‌های وزارت است، در سطح کشور انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار