کد خبر: 768283
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
جانشین پلیس پیشگیری ناجا از آغاز اجرای طرح 'مها' (مرکز هشدار الکترونیکی) در کشور خبرداد.

سردار مهدی معصوم بیگی درهمایش فرماندهان، روسای کلانتری ها و پاسگاه های استان البرز گفت: این طرح که مخفف مرکز هشدار الکترونیکی است، به تازگی درکشور به صورت آزمایشی آغاز شده است.
وی افزود: این طرح در شهر تهران به صورت پایلوت اجرایی شده که درصورت موفقیت به استان های دیگر به ویژه استان البرز نیز تعمیم داده می شود.
جانشین پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: این طرح به منظور افزایش بهبود خدمات انتظامی اجرا می شود و تاکنون بیش از چهارهزار از اماکن و اصناف به این شبکه متصل شده اند.
معصوم بیگی افزود: درصورت هرگونه خطر، از اماکن و اصنافی که از این طریق به مراکز انتظامی متصل هستند، زنگ هشدار به صدا در می آید و از این طریق می توان ازبسیاری جرائم پیشگیری کرد.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا اعلام كرد: نیروی انتظامی به دنبال مشارکت مردم در حوزه امنیت به ویژه پیشگیری است و تلاش حداکثری مردم و اصناف دراین حوزه را می طلبد، مثل نصب دوربین ها در اماکن و صنوف بایستی رعایت کنند که این مهم به نفع خود مردم است و در پیشگیری از جرم بسیار موثر است.
معصوم بيگي گفت: در استان البرز بویژه کرج ازاین ظرفیت به خوبی استفاده شده و رشد بسیار خوبی را در بکارگیری نگهبانان محله درالبرز داشتیم و ازمردم خواستاریم ازاین ظرفیت حداکثر استفاده را کنند.
وي ادامه داد: مناطقی بحرانی وجرم خیز در استان البرز شناسایی و بانک اطلاعاتی تشکیل شده مشخص شده نیروی اتنطامی درالبرز چه باید کنند و منابع، توان و امکانات درنقاط بحرانی جرم متمرکز شده که نشان دهنده یک پیش بینی مناسب برای پیشگیری از جرم دراستان البرز است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار