کد خبر: 767531
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
هشدار عارف به روحانی:
رئيس ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان تهران از هشدار محمدرضا عارف به حجه الاسلام روحانی در خصوص احتمال یک دوره ای شدن ریاست جمهوری وی خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی «شفاف»، علی صوفی با تاکید با اشاره به این که محمدرضا عارف تاکنون بارها با روحانی درباره انتخابات ریاست جمهوری سال 96 صحبت کرده، اظهار داشت:عارف به آقاي روحاني هشدار داده است كه اگر اصلاح‌طلبان موفق نشوند در انتخابات مجلس دهم پيروزشوند آقاي روحاني در سال96 در پاستور نخواهد بود. آقاي عارف با اين منطق و استدلال تلاش كردند در دو سال گذشته اتحاد و انسجام را در همه طيف‌هاي اصلاح‌طلب ايجاد كنند تا مانع از وقوع چنين اتفاقي شوند.

گفتنی است این اظهارات در حالی صورت می گیرد که جریان اصلاحات با تاکید بر این که دولت پایگاه اجتماعی مشخصی نداشته و حمایت های این جریان نقش مهمی در پیروزی انتخاباتی روحانی در سال 92 داشته است، تصریح می کنند که دولت می بایست با ورود جدی به موضوع رد صلاحیت های صورت گرفته اخیر، حمایت های خود را از بدنه اجتماعی اصلاح طلبان فراهم آورد.
از دیگر سو باید گفت اصلاح طلبان در حالی از ورود دولت به صحنه رایزنی با شورای نگهبان در خصوص تائید صلاحیت ها سخن به میان می آورند که چندی پیش عباس عبدی در گفتگویی در خصوص شرایط برآمدن دولت روحانی در انتخابات 92 تاکید کرده بود که دولت روحانی محصول شکاف میان اصلاح طلبان و حاکمیت است و هرگونه پر کردن این شکاف از سوی روحانی، نقض غرض بوده و پایه های دولت یازدهم را عملا سست می کند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
0
0
اصلاح طلبان انتحاب هم بشوند باید پاستور که هیچ کشور را به مقصد امریکا ترک کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار