کد خبر: 764753
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: تلاش ماموران سخت كوش اين فرماندهي و اجراي دقيق و هوشمندانه طرح ها و عمليات ها و همچنين كنترل مجرمان سابقه دار باعث شد تا در 9 ماهه امسال هيچ گونه افزايش وقوع جرمي در استان نداشته باشيم.

سرهنگ حسين حسين زاده اظهار داشت: آمار ها نشان مي دهد كه ظرف 9 ماهه امسال هيچ گونه افزايش وقوع جرم در استان اصفهان رخ نداده بلكه در چندين جرم نيز با كاهش چشمگير روبرو بوديم هرچند كه هدف گذاري ما براي امسال كاهش 10 درصدي در كل جرايم است و اميدواريم به ياري خداوند تا پايان سال به اين مهم دست پيدا كنيم.

وي از كاهش 7 درصدي تصادفات فوتي در راه هاي شهري و برونشهري استان طي 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: در اين حوزه نيز هدف گذاري پليس استان رسيدن به شاخص كاهش 10 درصدي تصادفات فوتي است.

سرهنگ حسين زاده در ادامه به كاهش 15 درصدي كشته شدن موتورسيكلت سواران در اثر تصادفات در حوزه درونشهري اصفهان اشاره كرد و اظهار داشت: خوشبختانه با اجراي مستمر و دقيق طرح ساماندهي و انتظام بخشي موتورسواران و رعايت اصول ايمني توسط اين قشر روز به روز شاهد بهتر شدن وضعيت در اين حوزه هستيم.

اين مقام انتظامي برخورد با خودروهاي دودزا را يكي از برنامه هاي اصلي پليس استان در راستاي كمك به كاهش آلودگي هوا عنوان كرد و اظهار داشت: پليس مصمم به اجراي دقيق اين طرح است و در سه ماهه گذشته نيز با افزايش 40 درصدي برخورد خودروهاي دودزا نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بوديم.

وي با بيان اينكه متاسفانه علي رغم هشدارها و برخوردهاي مكرر هنوز شاهد تردد خودروهاي آلاينده و دودزا در سطح شهر هستيم بيان داشت: از شهروندان انتظار داريم تا به منظور حفظ سلامتي خود و كمك به كاهش آلودگي هوا از آوردن خودروهاي داراي نقص فني خود به محدوده مركزي سطح شهر خودداري كنند.

حسين زاده، با بيان اينكه پليس در برابر امنيت و سلامت مردم با هيچ كس تعارف ندارد گفت: در برخورد با خودروهاي دودزا هيچ تفاوتي بين خودروي مردم عادي و خودروهاي ادارات و سازمان ها قائل نيستيم و تا كنون نيز تعداد قابل توجهي از خودروهاي سازمان ها و ادارات كه داراي نقص فني بودند توقيف و روانه پاركينگ شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار