کد خبر: 763255
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
در پی شهادت آيت‌الله شيخ نمر باقر النمر و 46 نفر از شيعيان عربستان صورت گرفت:
در پی اقدام جنایتکارانه و غیرانسانی رژیم آل سعود و اعدام آیت الله شیخ نمر باقرالنمر، روحانی برجسته عربستانی، همزمان با سراسر کشور علما، اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه استان بوشهرصبح امروز در تجمع اعتراض آمیزی که در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شد با محکومیت این جنایت، خشم و تنفر خود را از حاکمان مزدور عربستان اعلام کردند.

در این تجمع که آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نیز حضور داشت روحانیون و طلاب با سر دادن شعار های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود ظالم»، «صدای هر مسلمان، مرگ بر آمریکا»، «ندای رهبر ما، مرگ بر آمریکا»، «رهبر اگر فرمان دهد بوشهر غوغا می شود» و «آمریکا ننگت باد، آل سعود مرگت باد» خشم خود را از اقدامات و جنایات پلید آل سعود نشان دادند.

گفتنی است این تجمع در سایر مدارس علمیه استان بوشهر برگزار شده است.

حجت الاسلام عبدالجلیل حسینی از طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر در این تجمع ضمن محکوم کردن اقدام آل سعود گفت: آل سعود بداند که اگر عالمی را می کشد، صدها عالم و شیخ نمر النمر متولد خواهد شد.

وی افزود: آمده ایم در این تجمع به استکبار جهانی و آل سعود اعلام کنیم که حمایت های ما از مظلومان همچنان ادامه دارد. 

مدیریت حوزه علمیه استان نیز در پیامی اعدام شیخ نمر النمر رهبر شیعیان عربستان را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: شهادت مجاهد بزرگ، آیت الله شیخ باقر النمر به دست رژیم سفاک و جنایتکار آل سعود، قلب همه مؤمنین و مجاهدین راه خدا را به درد آورد. به راستی این عالم ربانی چه جرم و گناهی جز آزادی خواهی، عدالت طلبی و دعوت به طریقه و روش پیامبر مرتکب شده بود؟ «و جاء من أقصی المدینة رجل یسعی قال یا قوم اتبعوا المرسلین».
این بیاینه می افزاید: آری این است راه مردانی که با خدا عهد و پیمان بسته اند تا دین او را یاری کنند و بر سر این پیمان جان خود را بر سر دست می گیرند و سالها رنج شکنجه و زندان را تحمل می کنند و سرانجام سر خود را بر سر پیمان، تقدیم می کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه نوشته شده است: مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر شهادت مظلومانه این عالم  مجاهد را به محضر مبارک بقیة الله الاعظم و رهبر گرانقدر انقلاب تبریک و تسلیت گفته و از طلاب و اساتید بزرگوار استان می خواهد ضمن شرکت در تجمعات اعتراض آمیز در محکومیت این جنایت هولناک، در آگاه سازی و روشنگری مردم شریف نسبت به جنایات مزدوران استکبار و دژخیمان آل سعود، بیش از پیش تلاش نمایند. به یاری خدای قادرِ متعال تا پیروزی جبهه حق و مقاومت بر یزیدیان، زمانی باقی نمانده است. «انهم یرونه بعیداً و نراه قریب»

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر