کد خبر: 759966
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان خبر داد :
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر از بهره برداری از ۳ مدرسه با مشارکت خیران با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال در استان بوشهر خبر داد .

احمد مرادی در آئین افتتاح مدرسه روستای گورک تنگستان، با بیان اینکه خیران در تامین فضای آموزشی، خوابگاهی و تجهیزاتی نقش مهمی ایفا کرده‌اند اظهار داشت: از سال 82 تاکنون خیران 440 مدرسه درسطح استان بوشهر ساخته‌اند.

وی با بیان اینکه امسال خیران 28 مدرسه تکمیل وتحویل آموزش و پرورش بوشهر داده‌اند گفت: هم‌اکنون 20 مدرسه خیرساز دیگر نیز در استان بوشهر در دست ساخت و تکمیل است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با بیان اینکه 3‌مدرسه همزمان در تنگستان، دیر و جم به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: برای ساخت این مدارس که در نقاط روستایی محروم شهرستان‌های یاد شده اجرا و 21 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

مرادی با بیان اینکه موسسه قلم‌چی در ساخت این 3 مدرسه مشارکت کرده است افزود: این مدارس در روستای لمبدان دیر، گورک تنگستان و حرمیک جم ساخته شده که موسسه قلم‌چی 6 میلیارد ریال از هزینه ساخت آن پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه مدرسه روستای حرمیک شهرستان جم با زیربنای 255 مترمربع ساخته شده گفت: برای تکمیل این فضای آموزشی 5.5 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که 2 میلیارد ریال قلم‌چی تامین کرده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با اشاره به بهره‌برداری از مدرسه روستای گورک تنگستان بیان کرد: این مدرسه با زیربنای 255 مترمربع ساخته شده که از 7.8 میلیارد ریال اعتبار این مدرسه 2 میلیارد ریال آن قلم‌چی تامین کرده است.

مرادی با اشاره به افتتاح مدرسه روستای لمبدان شهرستان دیر تصریح کرد: این فضای آموزشی با زیربنای 560 مترمربع و اعتبار 7.5 میلیارد ریال ساخته شده که 2 میلیارد ریال آن قلم‌چی پرداخت کرده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر