کد خبر: 743323
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
سردار علی فضلی:
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بزودی با سقوط آل سعود، نمایش غدیر را در کنار برکه غدیر در سرزمین حجاز برگزار می کنیم.
جوان‌آنلاين: سردار علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در نشست خبری با محوریت تشریح برنامه‎های بسیج برای بازسازی واقعه غدیر خم که در خبرگزاری فارس برگزار شد، در ابتدای سخنان خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت فاجعه بزرگ منا اظهار داشت: این حادثه که حاصل بی کفایتی آل سعود بود، اعیاد قربان و غدیر و هفته دفاع مقدس را برای ما به عزا تبدیل کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، فضلی در ادامه سخنان خود با اشاره به جنایات گسترده سعودی تاکید کرد: به زودی با سقوط آل سعود، نمایش غدیر را در کنار برکه غدیر در سرزمین حجاز برگزار می کنیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: دولت بی‎کفایت عربستان درگیر چند صحنه بین المللی در دفاع از داعش و تکفیری هاست و طبیعی است که نمی‎تواند حج را مدیریت کند.

وی در ادامه با اشاره به بازسازی واقعه غدیر خم در چندین نقطه کشور تصریح کرد: در سال 1394 در 132 نقطه ایران اسلامی بازسازی واقعه غدیر خم را به همت همه بسیجیان عزیز و مردم شریف پیش‎بینی کرده‎ایم.

فضلی گفت: در همین جلسه نوید می‎دهم که روز بعد از عید غدیر، بزرگترین عملیات فرهنگی ایران اسلامی با اعزام کاروانیان راهیان نور دانش‎آموزی از سراسر کشور، محقق می‎شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
0
1
مرگ بر آل سعود اللهم العن آل سعود....
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
0
0
به امید خدا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار