کد خبر: 742932
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
فرمانده سپاه امام رضا (ع):
فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: دستاوردها و نتایج هشت سال دفاع مقدس به ما نشان داد که داشتن نگاه الهی و معنوی در امور رمز پیروزی و موفقیت در جامعه است.
هانیه فیاض

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ظهر دوشنبه در نخستین گردهمایی بزرگ ایثارگران شهرداری مشهد که در تالار شهر برگزار شد اظهار کرد:  دستاوردها و نتایج هشت سال دفاع مقدس به ما نشان داد که داشتن نگاه الهی و معنوی در امور می تواند رمز پیروزی و موفقیت باشدکه این نکته را امام راحل (ره) به خوبی درک کرده و تنها فردی بودند که در آن ایام با اطمینان و آرامش خاطر به مقاومت و ایستادگی تاکید می کردند.

سردار بعقوب علی نظری ادامه داد: با توجه به اینکه در هفته دفاع مقدس قرار داریم ضروری است تا به این پرسش پاسخ بدهیم که چرا جایگاه دفاع مقدس در توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی تا به این حد اهمیت و تاثیرگذاری دارد.

 وی با بیان اینکه امروز شهروندان عراقی اعتماد بیشتری به مسوولین ایرانی دارند تا مسوولین کشور خود بیان کرد: با وجود هشت سال جنگ بین دو ملت عراق و ایران امروز شاهد دوستی و مودت بین این دو ملت هستیم که این ها همه از برکات انقلاب اسلامی است.

شهردار مشهد نیز با حضور در این مراسم گفت:ما شاهد الطاف الهی در هشت سال دفاع مقدس بوده و هستیم، بطوریکه امروز هیچ معادله ای بدون حضور ایران قابل حل شدن نیست و این از برکات خون شهدا است.

 وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاورمردان سپاه اسلام و اثبات حق است،افزود:  شهرداری مشهد این افتخار را دارد که ۳۶ شهید و یک هزار و ۲۰۰ ایثارگر، رزمنده و فرزند شهید را در بدنه خود داشته باشد که این آمار در میان سایر دستگاه ها و سازمان ها بی نظیر است.

مرتضوی با اشاره به حادثه منا بیان کرد: متاسفانه امروز شاهد داغی هستیم که بر پیکره جهان اسلام وارد شده است و تمامی آزادانیشان و غیرت مردان مسلمان را به سوگ نشانده است.

وی یادآور شدکه رژیم صهیونیستی می خواهد با این اقدامات از مکه مکرمه قداست زدایی کند و در ادامه افزود: صرف نظر از اثبات دست های پیدا و پنهان در بروز این فاجعه در یک تحلیل منصفانه به این نتیجه می رسیم که از آن روز که اسلام در مقابل جهان قد علم کرد و تفکر توحیدی پنجه در پنجه تفکر التقاطی انداخت، صاحبان زر و قدرت بنا شدند که حوزه نفوذ و قدرت خود را تغییر دهند.

وی تاکید کرد: به همین منظور به تحریف ادیان الهی پرداختند اما به دلیل بیداری اهل شیعه و وجود امام راحل نتوانستند چهره اسلام را آنطور که می خواهند تحریف کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار