کد خبر: 739165
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
براي سال تحصيلي جديد
وزير آموزش و پرورش با بيان اينكه وضعيت ساماندهي نيروي انساني خوب است، از آماده شدن مدارس مورد نياز براي سال تحصيلي ۹۵ـ۹۴ در سايت‌هاي مسكن مهر خبر داد.
علي‌اصغر فاني در خصوص ساماندهي نيروي انساني در آموزش و پرورش اظهار داشت: با برنامه‌ريزي كه حدود 9 ماه پيش آغاز شد و هنوز ادامه دارد، وضعيت ساماندهي نيروي انساني خوب است و در نشستي كه با مديران كل استان‌ها در تبريز داشتيم، هماهنگي‌ها را انجام داديم و اميدواريم با وضعيت خوبي سال تحصيلي 95ـ94 را آغاز كنيم.  وي در خصوص آخرين وضعيت پروژه مهر افزود: پروژه مهر شامل تجهيزات، تعميرات و تأمين كتاب‌هاي درسي از يك سو و اطلاع‌رساني به مردم براي ثبت‌نام زودتر در مدارس و ساماندهي نيروي انساني است كه وضعيت بسيار خوبي داريم و توزيع كتاب‌هاي درسي نيز به موقع از 15 شهريور آغاز شده است.
فاني با بيان اينكه فضاي آموزشي و ساختمان‌هايي كه بايد از اول مهر تحويل داده شود با آمادگي كامل تحويل داده خواهد شد، گفت: حتي در مسكن مهر كه فضاهاي جديدي را مي‌طلبيد و متأسفانه پيش‌بيني مدرسه نشده بود، توانستيم با تلاش‌هاي زياد مدارس مورد نياز را براي سال تحصيلي 95ـ94 در سايت‌هاي مسكن مهر آماده كنيم.
وي با اشاره به اينكه بيش از 12 ميليون دانش‌آموز در مدارس كشور ثبت‌نام شده‌اند، افزود: در مجموع امسال نسبت به سال‌هاي قبل آمادگي بالاتري براي بازگشايي مدارس داريم.
وزير آموزش و پرورش در خصوص آزمون استخدامي اين وزارتخانه نيز گفت: 27 شهريور توسط سازمان سنجش آموزش كشور آزمون استخدامي برگزار مي‌شود و بعد بيش از تعداد مورد نياز در اختيار ما قرار خواهد گرفت كه نسبت به مصاحبه و گزينش اقدام مي‌كنيم و بلافاصله دوره آموزشي در دانشگاه فرهنگيان آغاز مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار