کد خبر: 738407
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
فرمانده انتظامی خراسان رضوی:
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری اعضای باندی که از غرب کشور وارد مشهد شده و اقدام به سرقت‌های مسلحانه می‌کردند، خبر داد.
هانیه فیاض
 سردار سرتیپ دوم بهمن امیری‌مقدم اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از بانک‌ها و موسسات مالی در مشهد و نیز سرقت‌های مسلحانه نافرجام پلیس طرحی ویژه با اقدامات گسترده اطلاعاتی برای پیگیری موضوع دستور کار قرار داد.
وی افزود: پس از بررسی تخصصی و ویژه پلیس آگاهی مشخص شد یکی از سارقان مسلح که دارای سوابق کیفری در حمل اسلحه است از غرب کشور به مشهد سفر کرده لذا این پرونده با فرضیه تشکیل باند سازمان یافته برای سرقت‌های مسلحانه از بانک‌ها و طلافروشی‌ها با حساسیت بیشتری پیگیری شد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در تحقیقات بعدی پرونده با اقدامات گسترده اطلاعاتی مشخص شد دو مجرم حرفه‌ای دیگر نیز متهم اصلی پرونده را همراهی می‌کنند.
وی افزود: پلیس با ردزنی علمی و اطلاعاتی محل رفت و آمد این افراد را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را در حالی که فرصت عکس‌العملی نداشتند در مخفیگاهشان دستگیر کرد.
امیری‌مقدم ادامه داد: دو همدست سردسته این باند از مجرمان حرفه‌ای و خطرناک با سنین 28 و 30 سال و دارای سوابق کیفری نزاع، آدم ربایی و دیگر جرائم خشن هستند.
وی گفت: پلیس در بازرسی از محل اختفای اعضای این باند در خیابان آبکوه مشهد دو قبضه اسلحه وینچستر، یک قبضه کلاشینکف به همراه 35 تیر جنگی و 64 تیر متعلق به سلاح وینچستر، خشاب، کلاه کشی، کلاه لبه‌دار، چراغ قوه حرفه‌ای، قمه پنجاه سانتیمتری و کیف‌های مسافرتی کشف و ضبط کرد.
وی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه اعتراف کردند که در حال طراحی سرقت‌های مسلحانه در مشهد بوده و حتی برای آمادگی سرقت، در بیابان‌های اطراف شهر اقدام به تمرین تیراندازی و نشانه‌گیری فرضی کرده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار