کد خبر: 735397
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲
معاون شهردار تهران با اشاره به برگزاري دومين نمايشگاه نوشت‌افزار، محصولات فرهنگي و پوشاك شهرداري تهران كه با عنوان «باز باران» برگزار مي‌شود، گفت: اين نمايشگاه 5 الي 15 شهريورماه سال 94 در سه نقطه برج ميلاد، بوستان ولايت و پياده‌راه 17 شهريور به مدت 10 روز برگزار مي‌شود.
مجتبي عبداللهي حمايت از توليدكنندگان ايراني نوشت‌افزار و ملزومات مدارس را از ديگر موضوعات مدنظر اين نمايشگاه دانست و عنوان كرد: نهادينه كردن يك حركت بزرگ فرهنگي- اقتصادي در كشور به گونه‌اي خواهد شد كه در بسياري از استان‌ها و شهرهاي بزرگ قابليت اجرا داشته باشد. معاون خدمات شهري شهرداري تهران با اشاره به حضور سازمان‌ها و معاونت‌هايي كه در برپايي نمايشگاه نقش دارند، يادآورشد: معاونت فرهنگي و اجتماعي، سازمان فرهنگي هنري، سازمان زيباسازي، شركت شهروند، شركت نشر شهر، مركز مطالعات، شركت ساماندهي صنايع و مشاغل، مناطق 12 و 19، برج ميلاد تهران، اداره كل رفاه شهرداري تهران و اداره كل روابط عمومي در قالب 11 سازمان و معاونت در اين نمايشگاه حضور دارند.
وي با بيان اينكه در سال گذشته نمايشگاه «بازباران» در 10 نقطه و در مساحتي بالغ بر 4 هزار مترمربع برگزار شد، ادامه داد: نمايشگاه پارسال با 43 تأمين‌كننده و 3‌هزار و 500 قلم كالا برگزار شد. اين در حالي است كه نمايشگاه امسال درسه نقطه و جمعا به مساحت 7 هزار و 400 مترمربع و با حضور 77 تأمين‌كننده و 5 هزار قلم كالا رشد خوبي داشته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار